Mijn bloemen en ik!

YEAH zaterdag! Op zaterdag worden er verse bloemen gehaald! Het liefste ga ik dan naar de markt! Ook vandaag tussen het poetsen en bezoekje aan mijn ouders ben ik even naar de markt geweest. Het liefste ga ik alleen, tja ik ben een vrouw en ik moet altijd even neuzen bij alle bloemenkramen. Je kan het vergelijken met een kind in de snoepwinkel.

Als ik op de markt ben, loop ik eerst langs alle bloemenkramen. Ik loop niet te snel, want ik neem alle bloemen in me op en lach altijd eventjes vriendelijk naar de marktkooplui. Als ik m’n keuze heb gemaakt na het rondje, koop ik vol trots m’n bloemen. Elke week moet ik mezelf inhouden om niet te hebberig te zijn. Voordat ik het weet kom ik weer met 5 bossen bloemen thuis.

IMG_4249

IMG_4248

Dus nadat ik vandaag klaar was met de bloemen, moest ik nog wat winkels af. Super onhandig met die zware grote bossen pfffff! Elke week maak ik de fout door eerst bloemen te kopen, voordat ik de winkels af struin. Dat komt door mijn enthousiasme, denk ik! Hihi!

Als ik thuis ben met m’n bloemen ben ik helemaal in mijn element. Dan geniet ik volop van de mooie bloemen die ik heb gehaald. Dan haal ik de bladeren eraf, ga ik de vazen te voorschijn halen, doe ik ze in verschillende vaasjes of één grote vaas. Het is weer elke week weer een verrassing welke kleur vaas ik pak en waar ik de bloemen zet.

IMG_4250

Door de soort bloemen, kleuren en vazen krijgt het interieur een geheel nieuw uiterlijk!

Liefs,

Liek

7 thoughts on “Mijn bloemen en ik!

Geef een reactie

