Mijn tijd bij Karwei

Karwei is een bouwmarkt, ik noem het ook wel eens de “Vrouwen bouwmarkt” . Je vindt er prachtige meubelen en woonaccessoires van merken zoals Woood en VTwonen.

Zes jaar geleden ging ik bij de Karwei in Helmond werken. Mijn functie was administratief medewerkster, dat ik ongeveer 2 jaar heb gedaan. Soms vroegen ze me bij te springen in de winkel en als ik dan door het meubel/wooneiland liep begonnen mijn te handen te jeuken. Interieur is nu eenmaal mijn passie. Niemand had toentertijd de verantwoordelijkheid voor het wooneiland en voorportaal (het gedeelte waar je binnen komt). Ik vond het er ook niet echt uitnodigend uitzien, voor mijn gevoel kon het allemaal beter. Als ik m’n werk op kantoor af had, was ik altijd te vinden op het wooneiland. Ik was dan druk in de weer met de aankleding hier van, geweldig! Uren kon ik er mee bezig zijn. Voordat ik het wist kreeg ik officieel de verantwoordelijkheid hiervoor, ik kon daar helemaal los gaan, fantastisch vond ik het! Twee keer per jaar wordt alles omgebouwd, in september ga je de show opbouwen voor de woonmeubelen , alle meubels, accessoires kwamen dan binnen, wat een feest was dat altijd! In het voorjaar veranderde “het wonen” in “de tuin”.

Karwei verkoopt de mooie  producten van Woood. Het concept van Woood is dat het stoere en aantrekkelijke DHZ producten zijn.  In de producten van Woood zijn massief houten materialen verwerkt zoals FSC genen en eiken (verantwoord gekapt hout). Beide FSC zijn goed.

IMG_3973

IMG_3970

Ik ben nu 4 jaar niet meer werkzaam bij Karwei Helmond. Maar als ik er kom, en ik kom er regelmatig, loop ik rond op het wooneiland, dan kan ik het nog steeds niet laten om de kussentjes goed te leggen!

IMG_3974

IMG_3975

Nu mag ik in samenwerking met Karwei Helmond een schapenvacht van Woood van weggeven, kijk op mijn Instagram account hoe je dit schapenvacht kunt winnen!

Schapenvacht Woood

De herfst is begonnen, als ik aan de herfst denk dan denk ik aan: de bomen die van kleur veranderen, maar ook mijn woonkamer veranderd, de zachte plaids en kussens komen te voorschijn, kaarsjes worden s’avonds aangestoken, knusheid. Dit schapenvacht is zeker voor mij ook een musthave in mijn woonkamer.

IMG_3971

Liefs, Liek

One thought on “Mijn tijd bij Karwei

  1. Leuk! Dat je bij de Karwei gewerkt hebt, en ik herken me helemaal in je verhaal , zou hetzelfde hebben met al die woonaccessoires etc..

    En dat vachtje is echt leuk zeg.

    X.

    Like

Geef een reactie

