Uashmama

Mijn eerste Uashmama is de paper bag XS, die kocht ik bij Pluum in Leiden. Ik zag de leuke paper bag staan en was meteen enthousiast. Hij moest natuurlijk mee naar huis. Ik vind de structuur en het materiaal erg mooi. ik heb er thuis een cactusje in gezet, dat staat erg leuk en het is toch weer iets anders dan een potje.

1

Uashmama (zeg wash mama) is gemaakt van kweekbomen en er zijn plantaardige kleurstoffen in verwerkt. Het is een soort papier, het lijkt op en voelt aan als leer. Het allerfijnste van dit materiaal is dat je het kunt wassen en dat het daarbij zijn vorm behoudt. Zoals Uashmama ook zelf zegt op de site is het echt origineel, iets nieuws! Daar komt ook nog bij dat het duurzaam materiaal is. Als je op de site kijkt zie dat je ze van alles van dit materiaal maken, de mogelijkheden lijken bijna eindeloos.

4

2

Vorige week kreeg ik de prachtige Magazine-bag van Uashmama binnen. Het was een feest om het te ontvangen, want ik hou ervan als er in de brievenbus cadeautjes liggen hihi! Wie niet?! Deze magazine-bag komt super goed van pas, aangezien ik geen tijdschrift weg kan gooien. Ik vind dat zonde, dus de stapels tijdschriften stapelen zich maar op. En toch vind ik dat ook weer iets hebben, al die stapels tijdschriften in huis, het geeft iets huiselijk, iets persoonlijks. Nu ik een stapel tijdschriften in het Magazine-bag heb gedaan oogt het wel opgeruimder! En natuurlijk past ie helemaal bij mijn interieur. Het zal vast niet het laatste product zijn wat ik in huis haal van Uashmama!

6

De paper-bags en andere producten van Uashmama zijn verkrijgbaar in veel mooie kleuren, ze passen in elk interieur!

Liefs, Liek

2 thoughts on “Uashmama

Geef een reactie

