Instaswap

Wat is Instaswap? Je maakt een cadeautje (swap) voor iemand (die je niet persoonlijk kent) van Instagram en iemand anders (die je dus niet kent) maakt dus een cadeautje voor je. Hoe leuk is dat?! Alle spelregels kun je terug vinden op www.instaswap.nl

Drukwerk

Ik en 1699 anderen hebben zich aangemeld voor de Instaswap2015falledition. Een tijdje terug heb ik het inschrijfformulier ingevuld en daarna was het wachten op de mail wie op mijn swapmaatje zou worden. Op 1-10-2015 kreeg ik de mail van Lynda wie mijn swapmaatje is (Instagrammer @lyndahome begon deze instaswap). Dus mijn swapmaatje is bekend en ik ben meteen gaan kijken op haar feed. Direct heb ik wat steekwoorden opgeschreven, bijv: kinderen, huisdieren, hobby’s, kleuren (kleuren die in de feed voorkomen). Aan de hand van mijn steekwoorden ben ik aan de slag gegaan.

IMG_5091

Het leukste vind ik om de swap te combineren met spullen die ik koop in de winkel en spullen die ik zelf maakt, dus DIY, lekker creatief. Ik vind het persoonlijk altijd heel erg leuk om dingen te krijgen die zelf gemaakt zijn, het is persoonlijker en gewoon leuker! Ik bepaal een bedrag voor mezelf wat ik uit wil geven, bijv € 10,-,. Ik ken mezelf, voordat ik het weet heb ik te veel uitgeven omdat ik te veel leuke dingen zie. Ook zet ik thuis een doos klaar voor mijn swap, zodra ik iets gekocht of gemaakt heb doe ik het in de doos. Overzicht bewaren hihi!

In mijn hoofd heb ik altijd meteen wat dingen die ik wil gaan maken of kopen. Voor inspiratie kijk ik ook altijd Pinrest en op Instagram #instaswap2015falledetion.

Zo wist dat ik een Macramé hanger wilde maken, dat is moment hip en makkelijk te maken. Het patroon vond ik op internet Blog.freepeople, er staat een leuk patroon op de blog van Janet Devilee.  Bij de Action kocht ik textielgaren € 2,79.

IMG_5084.JPGswap

Servies schilderen vind ik altijd leuk om te doen, dus ik kocht schaaltjes bij de Action, 4 schaaltje voor € 2,99 , de stift had ik zelf al. Je hoeft geen kunstenaar zijn om dit te kunnen doen, een paar stippen en je hebt al een heel uniek schaaltje.

IMG_5087.JPGswap

Ook kwam ik bij de Action deze super leuke lichtsnoer tegen voor € 3,99, die moest natuurlijk mee voor mezelf en eentje voor mijn swapmaatje.

IMG_5071.JPGswap

Op Instagram kwam ik een heel leuk idee tegen: een afgevallen blaadje in een fotolijstje doen. Heel simpel maar het ziet er zo leuk uit. Dagen was ik opzoek naar het perfecte blaadje. Afgelopen zaterdag stond ik bij een vriendin in de tuin en mijn ogenhoeken zag daar een varen staan. Ik knipte wat blaadje af, thuis aangekomen heb ik de blaadjes in een keukenrol gewikkeld in onder een stapel boeken gelegd om te drogen. De wissellijst kocht ik ook de Action voor € 1,79, wat hou ik toch van die winkel

swap

De handcreme van de Hema is ook echt een musthave, die ruikt zo lekker! Dus ik moet van de week nog gauw langs de HEMA!

15-x-5-x-3-zilver-60650005-product_rd

Dit leuke kaartje heb ik besteld bij Winkeltje van Anne. Daar vind je ook hele leuke kadozakjes, masking tape, stickers om je swap op te leuken! Niks is leuker om je cadeautje er mooi eruit te laten zijn. Het moet een feestje zijn om uit te pakken.

IMG_5088.JPGswap

IMG_5089.JPGswap

Het komt ook wel eens voor dat je swapmaatje heel weinig foto’s/ informatie op de feed heeft staan. Dan is het moeilijk om een swap te maken, mijn tip is: hou het basis van kleur, wat vind je zelf mooi en maakt het met liefde en plezier, dan moet het toch goed komen, lijkt mij! Ik vind het zo ontzetten leuk om iets te maken, dan om er eentje te krijgen.

Ik ga mijn swap afmaken want maandag 02-11-2015 word moet ik mijn swap versturen.

Liefs, Angelique

3 thoughts on “Instaswap

Geef een reactie

