Theedoeken en ik

Enkelen weken geleden zag ik een hele leuke foto op Instagram van Missjettle.

IMG_5277

“Dit zijn alleen nog maar degene die voor de sier aan de oven mogen hangen. Vriendlief heb ik trouwens goed afgericht en hij weet dat ze niet gebruikt mogen worden.”

Ik moest zo lachen om haar tekst, want het is zo herkenbaar in ons huis. Bij ons in het keukenkastje onder het aanrecht liggen de sier-theedoeken apart op een stapeltje en daar langs liggen de theedoeken die gebuikt mogen worden. De theedoeken die ik mooi vind hangen aan de oven en aan de haken in de keuken. Alleen deze mogen gebruikt worden als je je handen gewassen hebt! Hihi Ik vind het gewoon zonde als mijn mooie theedoeken vies worden. Aangezien ik geen vlekkenkoningin ben, is het lastig voor mij om vlekken uit mijn theedoeken te krijgen.

En zo kwam ik er eigenlijk ook achter dat ik ook van mooie theedoeken hou en dat ik intussen ook een behoorlijke verzameling heb. Mijn theedoeken zijn van de Sissy boy, Nicolas Vahe en Zeeman.

IMG_5339

IMG_5340

Ik kom graag bij Sissy boy, ik vind het heerlijk om daar te neuzen. Als ik naar de Sissyboy ga, en dat is gelukkig niet heel vaak, dan moet ik altijd een theedoek mee naar huis nemen. De collectie theedoeken van de Sissyboy vind ik zo mooi, ze hebben zulke leuke prints, waaronder dots, fietsen en citroenen, de prints waar ik erg vrolijk van word. De theedoeken die ik heb kosten € 4,99.

IMG_5351

En dan het leuke merk Nicolas Vahe, de producten zijn fantastisch, maar ook voor de theedoeken heb ik een zwak! Afgelopen zaterdag scoorde ik voor € 6,- de witte theedoek van Nicolas Vahé. De zwarte print van een koe is erg gedetailleerd, schitterend! Deze theedoek stond al een tijdje op mijn lijstje en hij past perfect in mijn theedoeken collectie. De theedoek grijs-wit geruit past in elke keuken, het is een simpel design en is een mooie soepele kwaliteit, deze bestelde ik bij Sterrenhoudt voor € 4,95.

IMG_5477

1001

Op Instagram kwam ik de zwart/ wit theedoeken van Zeeman tegen, dus uiteraard moest ik even langs de Zeeman. Toen ik de theedoeken had gevonden en het prijskaartje zag, ging mijn hart sneller kloppen. Voor een heel lief prijsje van € 1,49 zijn de theedoeken voor jou. Ik kocht een zwart/wit theedoek en een theedoek met een leuk huisje met een rood hartje erop. Rood is totaal niet mijn kleur, maar bij deze theedoek kreeg ik echt een sinterklaas gevoel.

Heb jij ook zo’n zwak voor theedoeken?

Liefs,

Angelique

One thought on “Theedoeken en ik

  1. Hee meid, ik vind het echt zo leuk om je blog te lezen… Je hebt echt een prachtig huis met mooie spullen en weet het ook nog eens mooi op de foto te zetten en er leuk over te schrijven! Echt top!!! Liefs Sanne

    Like

Geef een reactie

