Wij vieren feest!

FullSizeRender (29)

Op een koude regenachtige vrijdagavond begin januari besloten wij impulsief naar een pup te gaan kijken. Als ik iets in mijn kop heb, heb ik het niet in mijn kont hihi. Mijn vriend zei meteen: “kies maar alvast een naam, want puppie kijken is puppie kopen”. En hij had helemaal gelijk. Toen ik al die kleine labrador-pups zag, was ik meteen verkocht. Eentje sprong er echt uit en dit moest ie worden. Gelukkig kon de kleine pup meteen mee naar huis.

IMG_5117

We hadden niet eens een naam, we hadden helemaal niks in huis. Geen brokken, geen mandje, niks. We hadden alleen spullen voor een volwassen hond, niet voor een pup. Onderweg naar huis, met de kleine pup op mijn schoot, berichtte ik de familie en vrienden dat we een pup hadden gekocht. We moesten een behoorlijk eindje rijden naar huis en het was al iets later op de avond toen we eindelijk thuis aankwamen. Toen we onze straat in kwamen gereden stonden onze familie en vrienden al op ons te wachten, super leuk! Iedereen wilden meteen kennis komen maken en knuffelen met de nieuwe aanwinst van de familie. Mijn zusje had de naam “Ben” verzonnen, het is ook een echte Ben.

Vanaf het moment dat Ben in ons leven is, noem ik hem ook heel vaak Dotje (zijn koosnaam).  Alleen zijn koosnaam Dotje past helemaal niet bij hem hihi, hij is super ondeugend, echt een komiek, vraagt alle aandacht en hij is super lomp. Hij laat duidelijk weten wat hij wel en niet wil en is stronteigenwijs. Ondanks al zijn streken is het mijn Dotje en is hij echt een knuffelkont!

En ……voordat je het weet worden ze groot!

FullSizeRender (27)

FullSizeRender (17)

FullSizeRender (19)

Vandaag is Ben 1 jaar geworden, ik wilde dat natuurlijk vieren! Natuurlijk is het vreemd om een verjaardag van een hond te vieren. Maar ach, waarom niet. Een feest geven is gewoon leuk!

IMG_5790

Als kleurenthema voor dit feestje heb ik voor zwart, wit en zilver gekozen. Zo kocht ik een XL Folieballon (90cm), deze kun je met vullen met helium of lucht. Ik heb geen helium in huis, dus ik blies de ballon op en heb ‘m opgehangen aan het plafond.  De leuke zwarte/witte vlaggenslinger en de sterslinger zilver vond ik helemaal geweldig. De sterslinger kan ik ook met de feestdagen ophangen, hoe gezellig! De leuke feesthoedjes en houten lepels matchen helemaal! Ik kocht deze super leuke versieringen allemaal bij Partydeco.

FullSizeRender (41)

FullSizeRender (40)

FullSizeRender (43)

Afgelopen zaterdag was ik bij Xenos, wat een leuke dingen heb ze weer, ik word er altijd zo hebberig van, herkenbaar? Ze hebben prachtige goude items en zo liep ik tegen super leuke gouden bordjes en plastic bekers aan. Het goed past helemaal bij mijn thema zwart, wit en zilver.

FullSizeRender (42)

FullSizeRender (34)

FullSizeRender (44)

De tafel en is helemaal omgetoverd tot een fantastische verjaardagstafel!

Wij gaan even een feestje bouwen! 🙂

Liefs,

Angelique

 

 

3 thoughts on “Wij vieren feest!

  1. Angelique , wat een super leuke post ☺️ , en wat een leukerd die Ben, en hij is ook nog eens super fotogeniek ! Ik vond het een feestje om te lezen. Met al die mooie versieringen 🎊 Fijne avond voor jullie ! X. Sandra

    Like

Geef een reactie

