Kerstversiering

 

IMG_7212

Over enkele weken is het alweer kerst, ik hou van die dagen! Dineren met vrienden en familie, cadeaus. Natuurlijk dineer ik ook met familie en vrienden door het jaar heen, ik ben echt een gezelligheidsmens. Maar ik weet niet, met kerst voelt het extra speciaal. Als ik aan de kerst denk, dan denk ik ook aan de aankleding van het huis, kaarsjes, kerstboom en knusheid. Hier komt de kerstboom er niet in voor 5 dec, maar het is wel leuk om nu al met wat leuke en goedkope items het huis in kerstsfeer te brengen. Maar niet te veel, want na 5 dec ga ik pas echt uitpakken :-).

IMG_7216

De sterrenlamp Small kocht ik hier.
Ik hou ervan om met weinig geld het huis om te toveren in een andere sfeer!
Zoals jullie weten blog ik ook voor http://www.homecrush.nl, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief op Homecrush, ontvang je Free Printables. Deze Dam.Hert ontvang je dan bijvoorbeeld, hoe gaaf?! Ik heb de Dam.Hert laten afdrukken en een witte wissellijst gekocht. Voor ongeveer 5 euro heb je een fantastische poster en lijst in je woning hangen, oooooo wat hou ik daar van.

IMG_7213IMG_7215

Het boek van Kinfolk home koop je onder andere hier.
Ik ben gek op bloemen, hyacinten ruiken heerlijk. Ze brengen met die donkere dagen ook wat kleur in huis. De superleuke papierzakjes zijn helemaal hip, je hebt ze van verschillende merken, maten en prijzen, maar hoe leuk is het om er gewoon zelf eentje te maken. Je hebt vast nog wel inpakpapier in huis liggen, ik had nog inpakpapier liggen en ik had ook nog een potje staan. Ik maakte er zelf een zakje van. Je maakt de eindjes aan elkaar met een nietmachine, potje erin, oprollen en hoe leuk is het resultaat?

IMG_7227IMG_7229

Ik vind de geur van dennen heerlijk, de geur van dennen is echt kerst voor mij. Omdat de kerstboom na 5 dec pas in huis komt, heb ik een mooie dennentak gevonden en in een vaas gedaan. Ik ging met onze labrador Ben samen op jacht naar een mooie dennentak, gelukkig vond ik zo’n tak in het park om de hoek bij ons thuis. Aangezien Ben gek is op takken (en vooral om deze kapot te maken), was het een heel karwei om deze tak in zijn geheel mee naar huis te krijgen, maar gelukkig is het gelukt! Proef je de sfeer van kerst al een beetje?

IMG_7224

De gebakbordjes gold kocht ik  hier, de kandelaar kerstboom had ik vorig jaar gekocht.

IMG_7220

De kerstornament cilindervormig kocht ik hier.
Ik vind diamanten ook echt bij de kerst passen, op internet kun je hele leuke diamanten patronen vinden. Knippen, vouwen en plakken en het resultaat is super leuk. Ik heb er een mobiel van gemaakt boven de eettafel, ik vind het echt gezellig staan.

IMG_7222IMG_7219

IMG_7225

Je ziet met kleine en creatieve items kun ook jij een hele leuke kerstsfeer creëren, ik zeg missie geslaagd.

Liefs,

Angelique

 

 

One thought on “Kerstversiering

Geef een reactie

