Kerstcadeautjes in pakken

 

IMG_8722

Ik ben er gek op om cadeautjes in te pakken, heerlijk dat fröbelen. Hoe leuk is het om een mooi ingepakt cadeau te geven aan iemand. Ik denk dat het in de familie zit, dat we cadeautjes in pakken leuk vinden, mijn zusje kan dat als geen ander. Van elk cadeautje weet ze weer feestelijk in te pakken, gewoon zonde om het dan uit te pakken.    

IMG_8712                                               

Afgelopen vrijdagavond ben ik wezen kerstshoppen, met een briefje ging ik naar de stad! Ik dacht ik maak maar een lijstje voor wie ik allemaal wat wil halen en naar welke winkels ik wilde, scheelde weer een hoop tijd aangezien de winkels om 21.00 uur dicht gingen en ik geen kerstshop-stress wilde. Stress is voor niemand goed :). Ik vind het super leuk om cadeautje te kopen voor andere, maar het is ook zo ontzettend moeilijk. Ik ben pas blij als ik een glimlach zie op de gezichten als ze de cadeautjes aan het uitpakken zijn, dan weet ik dat ik het juiste gekocht hebt.      

IMG_8721             

Met de feestdagen vind ik altijd gezellig om de cadeautjes onder de kerstboom te leggen, het staat gewoon zo knus! Hoe leuk is het om extra veel aandacht te schenken aan het inpakken, want het oog wilt ook wat! En hoe feestelijk is het om een mooie ingepakt cadeau te geven aan iemand?

IMG_8718

IMG_8720

Ik loop het hele huis door om leuke dingen bij elkaar te verzamelen om de cadeau’s mee te versieren. Vaak heb je meer in huis liggen wat je kunt gebruiken dan je denkt. Ik koos er ook voor om de free printable te gebruiken van Homecrush

IMG_8717

IMG_8725

Op internet zag ik een leuk patroon om een strik te vouwen. Het was een even een gepuzzel maar het resultaat is super leuk! Maar als ik eenmaal weet hoe ik het moet vouwen ben ik niet meer te stoppen! hihi De takjes nam ik vorige week mee uit het bos.

IMG_8715

IMG_8716

Nu hopen of iedereen blij is met zijn of haar cadeau! Een ding is zeker: het is met liefde gekocht en ingepakt!

Hou jij ook zo van inpakken?

Liefs,

Angelique

2 thoughts on “Kerstcadeautjes in pakken

  1. Ooooh woooowie wat ziet t er prachtig uit😍 Nouw ikke zou mr wat blij z’n met zo’n mooooi ingepakt cadeautje..dusse weet zeker dat iedereen meeeer dan blij zal z’n..ikke zou t niet eens uitpakke😂Zooo moooi😍🎁
    Veeeel plezier met geven lieverd💗
    Dikke😘Sharita

    Like

Geef een reactie

