TikTak Wandklok

IMG_9012

De lieve Sandra Broekhuis had een hele leuke winactie via Instagram, je kon € 50,- shoptegoed winnen van Eyoba.nl.

Foto: Instagram

Eyoba? Ik had er nog nooit van gehoord, ik ging meteen een kijkje nemen op hun website. Het is een online woonwinkel, oooo maar daar hou ik wel van! Eyoba heeft een ruim aanbod met design meubels en accessoires. Ik zag van alles leuks wat ik wilde hebben, mijn wish-list is ook eindeloos hihi! Ach, dromen mag!

IMG_8311

Dus ik besloot om mee te doen met deze super leuke winactie. Wie niet waagt, wie niet wint! En….. ik won! YEAH!

IMG_9004 (1)

IMG_9015

Ik bestelde de TikTak Wandklok van Zuiver, wij hebben geen enkele klok in huis hangen of staan! Ik bedenk me ineens dat op het nachtkastje een klokje heb staan, ooit gekocht, maar nooit een batterij in gedaan, echt weer iets voor mij. Ik koos voor de TikTak Wandklok omdat ik het ontwerp heel erg leuk vind. Het doet mij denken aan de koekoeksklok die vroeger bij mijn opa en oma thuis hing. Elk uur kwam er koekoeksgeluid uit en na één dag moeten de gewichten weer opgetrokken worden.

IMG_9010

IMG_9016

De decoratieve TikTak wandklok is van het oer-hollandse merk Zuiver. Deze klok is verkrijgbaar in 3 verschillende varianten, namelijk in koper, goudgeel en zwart. Hierin zijn moderne en klassieke details gecombineerd, dit maakt de TikTak speciaal. De ontwerpers zijn geïnspireerd door de jaren vijftig. Vanwege de redelijk neutrale kleuren past deze klok vrijwel in elk interieur, weinig redenen om hem niet aan te schaffen dus. Bron

IMG_9007

Ik ben super blij met deze klok, het past helemaal in ons interieur! Ik heb gekozen voor de goudkleurige. Zwart was geen optie, omdat ik helemaal niks met zwart heb en al ben uitgekeken op koper kleurige accessoires. En goud is weer eens wat anders, ben erg blij met deze keuze!

IMG_9005

IMG_9011

Wat vind jij van de TikTak Wandklok?

Liefs,

Angelique

 

 

 

One thought on “TikTak Wandklok

Geef een reactie

