Muurhanger

IMG_9316

Ik had al enkele leuke diy’s gezien bij  Zilverbauw die ik eigenlijk wilde maken voor kerst. De pieken stol  en de kerstmis muurhanger. Door tijdgebrek, gebrek aan zin of welke smoes dan ook, heb ik ze niet gemaakt.

Gisteren ging ik samen met een vriendin naar een tuincentrum, uiteraard SALE! I love it! Met het mandje in de hand struinden we de kerstshow door, natuurlijk liepen we twee rondjes, want je zal maar iets over het hoofd gezien hebben. En ik zag alleen maar pieken en Lametta kerstslingertjes. Het leek wel of deze twee diy’s mij achterna liepen. Haha onzin natuurlijk!

IMG_9241 (1)

Met 4 pieken en een stapel Lametta kerstslingertjes met 40% korting ging ik naar huis, ik dacht dit heb ik alvast voor de kerst van volgend jaar.

Vanmiddag hadden we alle boodschappen gehaald en ik had tijd over. Ik had wat gezellige versieringen gehaald voor vanavond en het leek mij leuk om de kerstmis muurhanger te maken voor oud en nieuw. Dus het wordt een oud en nieuw muurhanger! 🙂

IMG_9320

IMG_9319

Hoe je de muurhanger moet maken staat allemaal hier. Je hebt zo weinig materiaal nodig om deze te gekke muurhanger te maken. Zelf ik en het lijmpistool gingen goed samen. Toen ik met een  schaar patronen in de kerstslingertjes ging knippen, lag onze labrador natuurlijk er precies onder en uiteraard wilde hij niet aan de kant gaan. Hij zat helemaal onder de slingertjes. Ik wilde een foto maken, maar was helaas te laat.

IMG_9321

IMG_9318

Ik ben zelf erg blij met het resultaat het staat erg feestelijk!

Ik wens iedereen een bruisend en sprankelend nieuwjaar!

Liefs,

Angelique

One thought on “Muurhanger

Geef een reactie

