Bloomon

IMG_9870

Bloomon, wie kent ze niet, razend snel zijn ze heel groot geworden. Bijna overal kom ik ze tegen, in tijdschriften, op het internet, markten, noem het maar op. Op hun Instragram feed zag ik elke keer die schitterende boeketten voorbij komen. Dan ging ik weer even op de site kijken, maar durfde elke keer geen boeket te stellen. Een of andere manier ben ik niet van abonnementen en wat kon ik nu verwachten van de bloemen.

De cadeaubon van Bloomon kwam super goed van pas, toen ik deze won via Petitelouise. Richarda vierde feest omdat ze 10K volgers had op Instagram en mocht verse bloemen weggeven van Bloomon.

IMG_9874

IMG_9873
Ik ben gek op bloemen, elke week staan er verse bloemen in huis. In een eerdere blog van mij kun je lezen over mijn liefde voor bloemen.

Waanzinnige creaties
Laat je steeds weer verrassen door de mooiste combinaties, samengesteld door bloemstylist Anton.
Verse seizoensbloemen                                                                                                           We bezorgen jouw bloemen in no time van de kweker bij jou aan huis. Hierdoor blijven ze extreem lang staan.
Met de hand gebonden
Alle bloemen worden met de hand gebonden door onze binders. Ze hebben een echte passie voor bloemen!
Persoonlijke bezorging                                                                                                              Onze bezorgers brengen de bloemen bij jou thuis. Vervolgens kunnen ze direct in de vaas.
Bron

IMG_9869

IMG_9868

De cadeaubon lag al enkele weken in huis, ik was er super blij mee, maar het zat nog niet in mijn systeem dat ik bloemen online kan bestellen. Vorige week ging ik mijn cadeaubon verzilveren, super simpel, je kunt kiezen uit een small, medium of large boeket, en dan denk ik meteen weer, JA, hoe groot is een small! haha. Dus ik koos voor medium dan zit ik altijd goed.
Ze bezorgen ook ‘s avonds, dat is ideaal dacht ik meteen. Afgelopen donderdagavond ontving ik dit prachtige boeket, helemaal mijn smaak. Hoe het ingepakt is, het kaartje erbij waar opstaat welke bloemen je ontvangen hebt, verzorgingstip.

IMG_9872

IMG_9862

Er is veel tijd aan dit boeket besteed, fantastisch! Je ontvangt je bloemen wanneer het jou uitkomt en je abonnement wijzigen of pauzeren kan altijd. Ik alleen maar zeggen: ik ben om!

IMG_9863

 

Hou jij ook zo van bloemen?
Liefs,
Angelique

One thought on “Bloomon

Geef een reactie

