Instagram Tag 2015 Edition

IMG_0532.JPG

Ik werd op Instagram door Sanne @draad_en_spijker gevraagd om mee te doen aan de Instagram Tag 2015 Edition. Lieve Sanne heel erg bedankt dat mij vraagt. Ik heb een heel leuk jaar op Instagram gehad, ik ben mijn eigen blog begonnen, blogger van Homecrush en ik heb in de Flair gestaan in de rubriek Binnenkijker.
Ook heb ik hele leuke mensen leren kennen, mede door Instagram en ik heb veel inspiratie opgedaan van Instragram komen! Instagram is de BOM!

1. Wat is je allerlaatste geplaatste foto op Instagram in 2015?

IMG_0486

Als ik die oliebollen nu zie, krijg ik er gewoon zin in haha. Deze foto maakte ik omdat ik een muurhanger had gemaakt. Ik wilde de muurhanger eigenlijk al voor de erst maken, maar daar was er niet van gekomen. Ik was de week na kerst bij verschillende winkels geweest en de kerst artikelen waren in de sale! I love sale!! Ik zag overal de kerstslingertjes liggen met 50% korting en ik had toen vakantie, dus genoeg tijd en voor een leuke prijs maakte ik de muurhanger! Super leuk om te maken.

2. Wat is de allereerste foto die je (in 2015) plaatste op Instagram? #TBT

IMG_0475
Ik moest zo lachen toen ik deze foto weer zag. Ik vind het een mooie foto maar wat een verschil als ik mijn foto’s van nu zie. Ik fotograaf nu met een camera, toen met mijn telefoon. Ik heb het prachtige boek van Zilverblauw aangeschaft Shoot “Fotograferen met je hart”. Het was even wennen dat handmatig fotograferen met een camera, maar zo leuk wat je er allemaal mee kan doen.

3. Wat is je aller-leukste foto van 2015 waar je zelf op staat?

IMG_0480
Natuurlijk vind ik dat ik nergens leuk op sta haha. Maar deze foto is leuk. Niet alleen deze foto is leuk, maar ook deze dag, 10 juli, waarop de foto is gemaakt was super leuk! Die dag was Souraya Hassan van Binti Home geweest om ons huis te fotograferen voor de Flair. En in week 40 stond ons huis in de Flair, rubriek Binnenkijker. Wauw wat was ik trots, een droom die uit kwam!

4. Welke Instagram foto uit 2015 krijg jij ter plekke heimwee?

IMG_0481
Ja natuurlijk Italië! Voor de eerste keer ging ik met de auto op vakantie, in onze Volkswagen Polo zonder airco reden we naar Italië. Je leest het goed, zonder airco haha. De dag dat we gingen was het ongeveer 32 graden. Gelukkig heeft ie een schuifdak, maar op Duitse snelwegen moest het dicht, anders zie deze eraf waaien. Dat was even puffen en afzien, maar ik zou het zo weer over doen, geweldig! Ik hou van Italië, de prachtige steegjes, het lekkere eten en de heerlijke wijn, ik krijg nu ter plekke heimwee!

5. Wat is het aller lekkerste gerecht dat je in 2015 Instagram deelde?

IMG_0482

Ik ben geen keukenprinses, ik heb geen passie voor koken. Soms vind het wel jammer dat ik niet heb, want het lijkt mij fantastisch als je heerlijke gerechten kunt maken. Ik ben ook superblij dat mijn vriend kan koken super leuk vind ik dat en gelukkig kan hij dat ook nog eens goed. Ik ben gek op couscous, je kunt mij daar echt voor wakker maken. Ik vind het heerlijk om de tafel mooi te dekken, dat is momenteel mijn passie!

6. Welke foto kreeg in 2015 de meeste likes?

IMG_0526

Deze foto kreeg 2768 likes, jeetje echt heel veel! Het liefste wilde ik een hele grote kerstboom, door ruimtegebrek koos ik voor een kleine. Ik hou van de feestdagen, de gezellige kerstversieringen, familie om je heen en natuurlijk het eten. Het huis kleed ik dan aan met allemaal met witte accessoires omdat wit mij rust geeft. Ik vind zo’n boom in huis super gezellig, maar al heel snel vind ik het dan te rommelig of te druk in huis. Wit zorgt voor rust!

7. Wat is de allerleukste foto die je in 2015 maakte van je (huis)dier?

IMG_0484
Toen was onze labrador Ben nog zo klein, heel impulsief gingen we kijken voor een pup. In één oogopslag verliefd waren we en Ben ging dezelfde avond nog mee naar huis. Hij heeft echt een eigen karakter, is ongelooflijk eigenwijs, maar het is echt een knuffelkont en een lieverd!

8. Welke fotobewerking apps (of instagramfilter) gebruikte jij het meest?

Ik gebruik de app snapseed, fotobewerking helderheid en hooglichten gebruik ik veel, ik hoef mijn foto’s niet heel veel aan te passen omdat ik nu met camera fotografeer. Door veel te fotograferen en door het doen, leer je veel! Als kind had ik mijn eigen camera al, met een fotorolletje natuurlijk haha, boeken vol foto’s heb ik in de kast staan. Mijn passie voor fotograferen is ook alleen maar meer geworden!

9. Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?

Dat is verschillend welke hastag ik gebruik, dat ligt echt aan de foto’s. Bijvoorbeeld welke ruimte het is of bijvoorbeeld waar ik iets gekocht heb!

10. Welke 3 accounts zijn bij jou favoriet?

Dat vind ik super moeilijk, ik heb heel veel favorieten. Elke feed is anders, van elke feed haal ik inspiratie vandaan!

Van deze drie dames word ik altijd blij als ik de plaatjes zie:

@Sevencouches 

@Danielle_Mila 

@Missjettle 

De drie medebloggers die ik tag zijn:

Sandra van @sandra_koseligblog

Sandra van @Sanshuisstiijl_

Boukje van @Dudes_Dutch_Design 

Heb jij ook leuk Instagram 2015 herinneringen?

Liefs,

Angelique

2 thoughts on “Instagram Tag 2015 Edition

  1. Echt super leuk om te lezen ! En wat een prachtige foto’s.. En wat is Ben groot geworden als je deze foto ziet ! Haha.. Ik ga m’n best doen om mee te doen. Lief dat je me vraagt X. Sandra

    Like

Geef een reactie

