Studio Inktvis

IMG_1446

Kaarten zie je heel veel in het interieur terug gekomen, ook in mijn interieur heb ik leuke kaarten in lijstjes staan, het staat ook zo gezellig! Op Instagram zie ik vaak super leuke kinderkaarten voorbij komen, kaarten met super leuke teksten, leuke afbeeldingen. En ik heb helemaal een zwak voor de kaarten in de pastel kleuren!

IMG_1451

Op Studio Inktvis vind je super leuke kaarten voor de kinderkamer. Ook al heb ik geen kinderkamer, toch heb ik onze woonkamer omgetoverd om het gevoel te krijgen als of je even in een kinderkamer bent! Nou dat gevoel is zeker gelukt!

IMG_1444

 

Studio Inktvis is een grafisch ontwerp , website design en communicatiebureau dat op heel veel gebieden actief is. Wij denken met u mee, begeleiden het project en maken een heldere planning van begin tot het einde van het proces. Studio Inktvis maakt  huisstijlen, logo’s, websites, illustraties, kalenders, geboortekaartjes etc. voor bestaande merken, kleine zelfstandigen, maar ook voor particulieren. Indien nodig verzorgen wij ook de teksten en fotografie. Studio Inktvis is er voor iedereen en zal altijd iets ontwerpen dat naadloos aansluit bij uw idee.

Bron 

IMG_1449

IMG_1436

IMG_1438

Ik vond het ook echt een feest om onze woonkamer om te toveren in een kinderkamer. Ik verzamelde allemaal leuke spulletjes die voor mij een must-have zijn in de kinderkamer.

Ik speelde als kind heel veel met Lego, gelukkig is Lego nog steeds heel erg hip! Zo heb je nu mega Lego blokken, maar deze zijn super handig want het zijn ook opbergboxen. Ik hou van grappige dingen en de peren lamp hoort hier ook thuis. Als ik kaartjes op de muur plak met een leuke masinktape, vallen die er altijd af! haha Nu had ik meerkaarthouder gevonden, ideaal voor mij dus, vallen de kaarten er in ieder geval niet af!

 

De kaarten van Studio vind ik super leuk en maken dit kamertje helemaal af! Neem een kijkje in hun webshop  want je vind er nog veel meer leuke dingen daar.

Liefs,

Angelique

 

2 thoughts on “Studio Inktvis

Geef een reactie

