Mijn eigen logo

Het begon allemaal met Instagram en toen de volgers begonnen te komen, begon ik met mijn eigen blog. Tja, bij een eigen blog hoort natuurlijk ook een eigen uniek logo. Ja wat voor logo? Ik had zelf totaal geen idee wat voor logo bij mij zou passen.

IMG_1781

Ik was een tijdje geleden bij Karin van De kaartjes kamer, ze ontwerpt haar eigen kaarten. Ik vind haar illustraties geweldig, de illustraties zijn speels maar ook weer strak tegelijkertijd. Karin vertelde dat ze ook logo’s ontwerpt, nou dat kwam even goed uit. Ik wilde heel graag een logo hebben, haar stijl spreekt mij erg aan. Ik wist zeker dat ik dit aan haar kon overlaten, vooral omdat ik totaal niet wist wat ik wilde.

lieks_Home (1)

Het eindresultaat is geweldig, het past helemaal bij mij. Het is simpel en speels, en dat is wie ik ben. Ik ben apetrots op mijn eigen logo!

IMG_1782

IMG_1779

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

