Groen en roze

IMG_1706

Over enkele weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Natuurlijk ben ik al druk bezig met het interieur, de nieuwe bestelde meubels worden langzaam al geleverd. Regelmatig krijg ik de vraag welke kleuren ik ga gebruiken in het nieuwe huis.En ik weet het niet op dit moment, ik vind alles mooi en ik wil alle kleuren gebruiken, misschien komt het door de hormonen haha…

Ik ben thuis gaan experimenteren met kleuren, zodat ik misschien een kleurtje kan vinden voor het nieuwe huis. Zo koos ik voor groen en roze. Deze kleuren vind je helemaal niet terug in ons interieur, ik vind het super leuk om te kijken of deze kleuren bij ons passen.

IMG_1826

Kussens horen echt thuis in ons interieur. De gele en de witte kussens maakte plaats voor de prachtige kussens van House Doctor. Het donkere groen geeft net die stoere look aan het geheel. Ik ben gek op pastel kleuren, ik vind ze schitterend, maar om het allemaal pastel te hebben, is voor mij te zoet.

IMG_1820

IMG_1828

IMG_1830

Wie houd er niet van mooi servies ? Ik in ieder geval wel! De kleuren van de kussens vind je terug in het servies, dit kleurenpalet spreekt mij toch wel heel erg aan.
Ik ben gek op bloemen en dit prachtige servies van Bloomingville past helemaal bij mij!
De donkere groene karaf en de drinkglazen van House Doctor past helemaal in dit totaal plaatje.

IMG_1824

Ja, ik ben verliefd op dit prachtige kleed! Het kleed heeft twee kanten. De ene kant is een mooie etnische print in zachte tinten oranje, grijs en poeder, aan de andere kant twee lange banen met twee verschillende soort fijne bloemen en een baan met een ruitfiguur. Dit kleed geeft een stoere look en een zoete look in het interieur. En aangezien ik van veranderen ben in huis, is dit kleed perfect voor mij!

IMG_1823

IMG_1832

De prachtige kussens het servies en het kleed shop je allemaal bij Woonwinkel Siep.

Kies ik roze en groen voor ons nieuwe huis? Ik ben er nog niet over uit, ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

