Green

IMG_2028

Enkele weken geleden kregen wij de sleutel van ons nieuwe huis, super blij zijn we dat we van een klein appartement naar een eengezinswoning gingen. En ik kon weer helemaal los gaan met kleuren in ons nieuwe huis, ik ging niet meer voor geel, maar voor groen. Drie huizen geleden heb ik een appeltjes groene muur gehad, het huis daarna ging ik voor Olijfgroen. Het laatste appartement ging ik voor een zonnige gele muur, omdat ik toen eens uit mijn comfortzone wilde stappen. Niks mis mee natuurlijk om uit je comfortzone te stappen, soms moet je gewoon eens gek doen in je interieur haha. Een groen tint op de muren past toch beter bij mij. Voor ons nieuwe huis koos ik Pigeon, ik ben super blij met het eindresultaat.

IMG_2018

IMG_2025

Een nieuw huis, een nieuwe kleur op de muur betekent nieuwe accessoires shoppen. En dat komt goed uit, want ik ben gek shoppen, tja welke vrouw niet. Op de site van Diptyshop vind je prachtige woonaccessoires en meubels. Je vind er ook duurzame en fair trade producten, voor ieder wat wils.

FullSizeRender[2]

Het prachtige plaid van het merk Imbarro komt ook uit de shop van Diptyshop. Ik vind de kleur schitterend, maar ook het verhaal achter dit plaid. Het is namelijk een fairtrade product, eerlijke handel. Fairtrade helpt boeren en arbeiders in ontwikkellanden een beter plek te verwerven in de handelsketen, zodat ze kunnen investeren in een duurzame toekomst. We kennen allemaal de heerlijke Tony Chocolony chocola, dit is bijvoorbeeld ook een fairtrade product.

IMG_2034

IMG_2026
Aan de winter moet ik nog niet denken haha, maar aan een mooie zachte plaid voor op de bank wel. Het is staat gezellig in huis en maakt de aankleding van de bank helemaal af.

IMG_2035

IMG_2039
In samenwerking met Diptyshop mag ik via instagram een shoptegoed ter waarde van € 50,- weggeven. Iedereen wil dit ongelooflijk mooi bedrag toch winnen! Wil je mee doen? Klik hier. Ik maak de winnaar donderdag 2 juni bekend.

Heerlijk toch al je kan shoppen zonder dat je het iets kost, ik hou ervan! Neem sowieso eens een kijkje bij Diptyshop, het is een heerlijke webshop met schitterende eerlijke producten.

welk product zou jij kiezen?

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

