Pompon muziekmobiel

IMG_2224

Vind maar eens de perfecte muziekmobiel voor je kindje. Ik kon er maar geen vinden die aan mijn eisen voldeed (ik schaam me wel een beetje dat ik zo kritisch ben :-).) Niet de juiste kleuren wat in ons interieur past, de beestjes of de figuurtjes die er hangen die ik niet leuk vind. Er was maar één manier, ik moest zelf aan de slag gaan.

IMG_2226

Ik kocht een muziekmobiel en ik dacht dat doe ik wel even, iets leuks maken voor onder de muziekmobiel. In eerste instantie wilde ik eendjes haken, dus had ik garen besteld. Heel fanatiek was ik begonnen met haken, maar dat was het toch ook niet.

Ken je dat, dat je soms moe wordt van jezelf hihi. Gelukkig bestaat internet en na lang surfen over het wereldwijde web zag ik een pompon mobiel. Ja, dat is het, dat is wat ik wil. Ik heb bakken vol met wol op de zolder staan. Ik zocht de kleuren uit die ik mooi vind staan in ons interieur.

IMG_2239

IMG_2240

Zo maakte ik dit pompon mobiel:

Je gebruikt een pompon maker, ik heb drie verschillende maten. Ik moest de pompons nog flink knippen om een mooie ronde en volle bol te krijgen. Na een tijdje zag je de afdruk van de schaar in mijn vingers staan, au was best pijnlijk.Je maakt er leuke flosjes met kraaltjes voor onder de pompon aan en je maakt alles aan elkaar.

IMG_2242

IMG_2223

Ik heb super blij met het eindresultaat, dit past bij mij en het alle belangrijkste het past helemaal in ons interieur. Ik hoor het mijn moeder nu nog zeggen “meen je dat nu echt, dat de babyspullen allemaal moet matchen in je interieur” haha.

IMG_2264

Ben jij ook zo kritisch?

Liefs,

Angelique

2 thoughts on “Pompon muziekmobiel

  1. Pingback: PIMP JE MAND

Geef een reactie

