DIY VAAS

IMG_4850

Bloemen maken ons huis helemaal compleet, elke week worden er nieuwe bloemen gehaald. Zorgvuldig zet ik de bloemen in de vazen, snij ze schuin af, schone vaas en schoon water. En dag later is het water vies of trobbelig, zat ziet er toch niet uit? Bloemen weer uit de vaas halen en weer schoon water in doen.

IMG_4809

Van de week had ik prachtige zonnebloemen in huis, in een glazen vaas was totaal geen optie. Ik kan wel 2x per dag het water verversen, ik hou van bloemen maar ze moeten niet mijn dag overnemen haha met de verse van water. Toen maar een andere vaas gezocht die niet van glas is.

IMG_4849

Toen dacht ik, dit moet echt anders. Ik ben met mijn favoriete vaas aan de slag gegaan. Ik heb de onderkant van de vaas geschilderd, tape om de vaas gedaan tot hoe ver ik de rand wilde hebben en in de kleur geschilderd van de muur. Het resutlaat is super leuk!

IMG_4814

En het allerbelangrijkste is nu, je ziet het vieze of trobbelige water niet meer, zo weer een irritatie puntje opgelost.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

