Mijlpaalkaarten & Kraambezoekkaartjes

IMG_5413

Ik blog nog gezellig even verder over babystuff!

Ik hou al 37 weken een plakboek bij voor ons meisje, ik plak er van alles in. De zwangerschapstesten, felicitatie kaartjes, foto’s enz. Een leuk aandenken voor later, mijn man en ik zijn dan ook super benieuwd hoe ze zal reageren als je we ooit het plakboek gaan geven. “OOO mam echt dom dat je bij hield” of “OOO mam, wat leuk”. haha

IMG_5423

Je hebt tegenwoordig ook andere super leuke dingen, die je kunt gebruiken als leuke herinneringen voor later, denk aan de Mijlpaalkaarten & Kraambezoekkaartjes. Hoe leuk zijn deze kraambezoekkaartjes?

IMG_5370

IMG_5371

Super leuk als je kraambezoek ontvangt en je laat ze zo’n kaartje invullen. Kan ik mooi in mijn plakboek plakken en weer een leuk aandenken voor later. Deze leuke kraambezoekkaartjes zijn van Zo Joann.

IMG_5417

IMG_5418

Het is leuk om bijzondere momenten van je kindje vast te leggen en natuurlijk is dat weer leuk voor later. Dit kun je doen met deze mijlpaalkaarten, verkrijgbaar in zwart/wit of pastel. Ik hou ervan om herinneringen vast te leggen.

IMG_5415

De mijlpaalkaarten & kraambezoekkaartjes kun je bestellen bij Zo Joann, info@zojoann.nl.

Vind jij het ook leuk om herinneringen vast te leggen?

Liefs,

Angelique

 

 

 

Geef een reactie

