Twee kleine halletjes

IMG_5588

In ons huis heb je twee kleine halletjes, een hal bij de voordeur en nog een halletje waaraan de wc en de trap naar boven zit. Toen wij hier kwamen wonen wist ik echt niet wat ik met deze twee kleine ruimtes aan moest. Zolang ik het niet wist, doen we maar ook niets. De inspiratie komt vanzelf wel dacht ik.

Op dit moment geniet ik vol op van mijn zwangerschapsverlof. Ik moet toch mijn gemak houden, dus kan ik mooi inspiratie op doen op internet en in tijdschriften voor onze twee kleine halletjes.

En ze zijn klaar! helemaal happy ben ik!

IMG_5557

IMG_5550

In de hal bij de voordeur staat de kinderwagen al klaar, nu even weggehaald voor de foto natuurlijk. In de schuur stond het wandbord nog, deze had ik in de keuken hangen in het oude huis. Met de verhuizing heb ik deze toch bewaard, je weet maar nooit. En ik ben niet zo goed in spullen weggooien. Nu kreeg ik het idee om deze in de hal op te hangen. Makkelijk om sleutels, zonnebrillen enz aan op te hangen.

IMG_5553

Het wandbord hing en ik moest meteen aan de combinatie groen denken. Groen en hout vind ik prettige combinatie. Plantjes gehaald voor het groen effect en de Muuto dots besteld, ik heb bewust gekozen voor 1 groene voor het speelse effect. Ik liep van de week tegen de drie koperen hangmandjes aan. Ik moest van binnen zo lachen, ik dacht “terug van weg geweest” Vroeger hingen deze ook in de keuken van mijn moeder. Ik had nog wat koperen spulletjes op de zolder liggen, de mandjes passen perfect daarbij. Zo is dit halletjes helemaal klaar!

IMG_5552

IMG_5590

En dan zal je nog maar halletje hebben haha. Ik had al een tijdje geleden dit leuke kastje op Marktplaats gescoord. Ik wilde het heel graag in de woonkamer ophangen, maar mijn wederhelft vond dat echt geen goed idee, ik had het te lelijk geschilderd haha. Schilderen is niet zo’n mijn ding. Ik wilde zo graag dat dit kastje een plekje kreeg in huis. Ik wilde dit halletje wit houden omdat het geen ramen heeft. Het kastje kreeg dus een plekje hier, waar ik mezelf wel in kan vinden. Ik heb een overvloed van witte vaasjes en die hebben nu ook een plekje gekregen. Beetje bij beetje worden wordt de zolder steeds leger en krijgt alles een plekje in ons nieuwe huis.

IMG_5564

De kapstok heb ik jaren geleden ook gekocht op Marktplaats, het kreeg weer een nieuw likje verf. Het is toch handig als je dadelijk weer je sjaals en handschoenen kunt opbergen. Ik bestelde deze papieren opbergzak. Ik heb bewust niet voor een helemaal witte opbergzak gekozen anders werd het te wit voor mij.

IMG_5565

IMG_5562

Zo deze twee halletjes zijn ook klaar, toch gezellig binnen komen zo!

Liefs,

Angelique

 

 

 

 

Geef een reactie

