I LOVE KUSSENS

Processed with Snapseed.

Kussens kun je niet genoeg hebben in huis, ik ben ieder geval groot fan van kussens. Kussens staan gezellig op de bank, op bed of op een stoel. Ik vind het heerlijk om elk seizoen af te wisselen met kussens. De muren en vloeren kan ik niet elk seizoen opnieuw aanpakken. Mijn man zou dan helemaal gek van me worden haha. Met andere kussens en plaids heb je al snel een nieuw interieur. De prachtige alpacawol kussen is van Ook in het paars.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Claudia van den Berg is eigenaresse van de webshop Ook in het Paars. Ik vind de naam Ook in het Paars een super leuke naam en origineel. Claudia’s favoriete kleur is paars en houd van kleur in het interieur. Vandaar de naam Ook in het paars.

In de prachtige webshop van Ook in het Paars vind je prachtige kussens en plaids in prachtige kleuren. Je vind er vast een kussen of plaid wat mooi in jouw interieur past.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Onze selectie kussens en plaids kenmerken zich allemaal door kwaliteit duurzaamheid of uniciteit. De kussens zijn gemaakt van stevige stoffen, de plaids van echte wol of katoen. Een aantal producten hebben een duurzaam karakter. Zo hebben de kussens en plaids van Elvang het fair-trade keurmerk, zijn de kussens en dekens van OyOy Living van biologische katoen en worden de plaids van KnUS Handle With Love gemaakt in Turkije waarbij de plaatselijke economie direct wordt gesteund. Ons assortiment bestaat uit een aantal bekende maar ook onbekendere merken. Ik weet zeker dat je ons assortiment geweldig vindt!

Bron: Ook in het paars

Processed with Snapseed.

Het alpacawol kussen is een geweven kussen in een ruitenpatroon, wat ik prachtig vind van dit kussen is dat het doorloopt van licht naar donker groen. En wat zeker niet onbelangrijk is dat het heerlijk zacht en warm aan voelt. Wie als eerste ’s avonds op de bank ploft pakt meteen dit kussen, haha.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Neem een snel een kijkje in de leuke webshop van Ook in het paars.

Ben jij ook fan van kussens?

Liefs,

Angelique

 

 

 

 

Geef een reactie

