MUZIEK IN DE OREN

Processed with Snapseed.

Hier in huis worden veel filmpjes en tv gekeken, veel muziek  en dat allemaal op onze telefoons en tablets. Heerlijk vind ik het om mijn serie op de tablet te kijken, echt even me-time. Om de me-time helemaal perfect te hebben, gebruik ik de oordopjes van Sudio Sweden. Met dit hoog kwaliteit geluid heb ik helemaal het gevoel dat ik in de serie zit.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Sudio staat voor elegante producten met studio kwaliteit geluid en een verfijnde en minimalistische stijl. Wij hopen dat onze klanten trots zijn om onze hoofdtelefoons te dragen en te gebruiken. Wij streven naar perfectie in alle aspecten van onze klantenservice en proberen onze klanten altijd een fantastische ervaring te geven met ons merk.

Bron: Sudio Sweden

Processed with Snapseed.

De oordopjes werken via bluetooth en het geluid is fantastisch, echt een studiokwaliteit geluid. Je kunt gemakkelijk je telefoontjes beantwoorden door de ingebouwde microfoon en met de afstandbediening kun je je telefoon besturen. Je kunt de oordopjes makkelijk opladen met de meegeleverde USB-oplader. Als ze volledig opgeladen zijn, gaan ze 8 uur mee!

Processed with Snapseed.

De kwaliteit is super en dan heb ik het nog niet gehad over het design van de oordopjes. Ik vind ze wauw, ik wist dat ik dat ooit zou zeggen dat ik oordopjes wauw vind! Hij is rosé, goud en wit, ik ben fan van deze kleuren combinatie. Het is een Zweeds, tijdloos en elegant ontwerp. Sudio verkoopt verschillende uitvoeringen van hun top kwaliteit oordopjes. De oordopjes die ik gekozen heb zijn de meest luxe uitvoering en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Het mooie leren hoesje is erg gemakkelijk om de oordopjes in op te bergen.

Processed with Snapseed.

Ik ga nog even verder genieten van mijn me-time, met het topgeluid van Sudio! Wil jij ook genieten van goed geluid? Met de kortingscode liekshome krijg je 15% korting bij je bestelling op de webshop van Sudio Sweden.

Liefs,

Angelique

 

 

 

Geef een reactie

