Verandering op de zweefplankjes

Processed with Snapseed.

Het is herfst en dat betekend veranderingen in huis. Elk seizoen heeft zijn charme, maar  de herfst is toch wel mijn favoriete seizoen. Je winterjas is te warm, zomerjas te koud. Het is weer vroeg donker en de kaarsjes worden weer aangestoken. In de tuin worden de zomerbloeiers weg gegooid en worden vervangen door bol-chrysanten en hei. De bladeren van de bomen krijgen een andere kleur.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Omdat het weer eerder donker is, vind ik het heerlijk om op tijd onder de wol te kruipen. Onze kat Zazu is nu ook veel meer binnen, omdat het buiten kouder aan het worden is. Dus ook tijd voor een kleine verandering op de slaapkamer, ik pakte de zweefplankjes aan. Er stonden allemaal fotolijsten op de plankjes, tijd voor iets anders.

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

Door de inspiratie van de herfst, heb ik allemaal witte vaasjes op de plankjes gezet. Met mijn snoeischaar ging ik de tuin in en knipte ik allemaal takjes af om deze in de vaasjes te doen. Ik ga regelmatig met mijn snoeischaar de tuin in om bloemen of takken te knippen. Waarom geld uitgeven als het in onze tuin kan vinden. Ik zie m’n man dan denken, daar gaat ze weer met de snoeischaar haha. En ik verzamelde alle kleine plantjes die ik in huis had staan en zette deze op ook de plankjes.

De prachtige poster is van I Love My Type. I Love My Type ontwerpt posters met de betekenis: hou van jezelf en hou van het leven. Dat is zeker één van dingen waar ik het helemaal mee eens ben. Deze poster heeft de tekst BLOOM, deze tekst betekend voor mij: kruip niet in een hoekje en bloei! Iedereen kan een eigen invulling geven aan de teksten van deze prachtige posters. I Love My Type heeft een veel verschillende posters met allerlei inspirerende teksten. Van zwart/wit tinten tot en met mooie kleuren posters, zoals degene die ik heb. Ik ben fan! Ben je benieuwd naar de posters van I Love My Type, neem dan gauw een kijkje op de website via de link!

 

Processed with Snapseed.

Wat een paar veranderingen al kunnen doen, de zweefplankjes zijn klaar voor de herfst! En ik ook!

Vind jij de herfst ook zo’n gezellige tijd?

Liefs,

Angelique

 

 

Geef een reactie

