DROMENLAND 

img_8650

Oooooo wat schaamde ik me toen wij in mei gingen verhuizen. Die vieze matrassen die verhuisd werden naar ons nieuwe huis, wat moesten de mensen niet denken die ons aan het helpen waren met verhuizen. Ik wist al heel lang dat wij nieuwe matrassen moesten kopen. Elke keer stelde ik het uit, elke keer was het wel iets anders wat voorrang kreeg. Terwijl een goed matras belangrijk is voor je gezondheid en voor je nachtrust.

Achteraf gezien begrijp ik niet waarom ik het elke keer weer uitstelde. We hadden twee lossen matrassen en elke keer sliep in een gleuf tussen de twee matrassen in en ik stond bijna elke morgen op met rugpijn. Dit is nu allemaal verleden tijd!

img_8634

img_8651

We hebben nieuwe matras, een echt Emma matras! Ik was zo blij als een kind toen het matras geleverd werd. De gratis levering van ons nieuwe matras was super goed, ik stond wel even met mijn mond vol tanden. Het zat in een doos, ja een matras in een doos. Ik had het nog nooit gezien. Het enige wat we moesten doen was het matras uitrollen op het bed en daarna het vacuüm getrokken plastic loshalen. Het was zo gepiept. Het afvoeren van de oude matrassen was het meeste werk. Je merkt aan alles dat dit een matras van topkwaliteit.

We slapen nu enkele weken op ons nieuwe matras en we slapen er heerlijk op! En het is DAAG rugpijn en DAAG gleuf.

img_8627

img_8652

De Emma matras bestaat uit een ondersteunend koud-schuim, met als tweede laag visco-elastisch schuim. Wat ik zeker ook een plus punt vind dat de matrashoes afneembaar en wasbaar is. Als ik ooit nog ga verhuizen dan weet ik dat ik geen vieze matras heb. De topper is gemaakt van  het ademende en drukverlagende hypersoft. Het matras past zicht perfect aan aan het lichaam en zorgt voor drukverlichting. 


Ben jij ook toe aan een nieuw matras?  Neem dan gauw een kijkje in de webshop van Emma matrassen Twijfel je? Dan kan je 100 dagen proefslapen.
Wat zal ik vanavond weer heerlijk slapen.

Liefs,

Angelique

 

 

 

 

Geef een reactie

