HOTEL GEVOEL

img_8905

Vorig jaar december gingen wij op huizenjacht en toen kwamen we ons droomhuis tegen. Alleen die badkamer was even een dingetje, en echt een behoorlijk dingetje. De badkamer was nog slechter als mijn oude badkamer in mijn huur appartementje. De badkamer voldeed niet aan onze eisen maar we waren gevallen voor dit huis. Afgelopen mei gekregen we de sleutel en het de badkamer ging eruit. Gelukkig heb ik een super handige vader die dit karwei ging klaren voor ons, de bofkont die ik ben.

We hebben de badkamer heel simpel gehouden, hoog glans tegels, lichtgrijze vloertegels en donker bruin wandmeubel. Maar we wilden een inloopdouche met een regendouche en mijn man wilde een bad. Ik ben totaal geen bad-mens, ik heb daar totaal geen geduld voor. En die warmte, ik zie mezelf al zitten in bad, zwetend en helemaal ongeduldig haha. Nee, niet voor mijn weggelegd.

img_8894

img_8899

We hebben een super diep bad, mijn man ging in de showroom dan ook in de baden liggen om ze uit te proberen. Ziet er zo raar uit als je in de winkel een man ziet liggen in bad, uiteraard in kleren, maar hij heeft nu wel een heel fijn bad, want hij is wel echt een badderaar. En weet je onze dochter van 6 weken vind het bad ook verschrikkelijk, krijst alles bijelkaar, zo moeder zo dochter haha.

img_8869

img_8897

TIP: In onze douche hebben we een verhoging, daar kan je shampoo enz op zetten. Maar dames, deze verhoging heeft nog een super goed doel. Zet je voet erop en je kan ideaal je benen scheren, onhandig bukken is verleden tijd. En de hoogte is precies gemaakt voor mij zodat ik makkelijk mijn benen kan scheren.

img_8895

Je zult het niet geloven, maar sinds deze week heb ik de badkamer pas gestyled. Ik had totaal geen inspiratie, ik was deze week in de stad en zag allemaal leuke spullen voor de badkamer. Ik heb lekker geshopt om de badkamer gezellig te maken. Alleen een lamp missen we nog.

img_8903

Elke keer als ik onder onze regendouche sta, heb ik het gevoel dat ik in een heel luxe hotel ben.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

