SOFT DOLL

img_9555

Als kind speelde ik heel veel met poppen, ik vond het heerlijk om mamaatje te spelen. Nu ben ik geen mama van een pop, maar van heel lief klein meisje. Kiki Roos is nu 7 weken oud, ik geniet volop van het moederschap. Ook ik heb wel eens mijn twijfel momenten, doe ik het nu goed? Of kan ik het beter doen? Elke dag leer ik als mama steeds meer. In het begin moet je toch aan elkaar wennen, maar het gaat ons allen hartstikke goed af!

Wat een feestje was het toen ik dit pakketje ontving, het was ook echt een feest om het uit te pakken. Ik kan alleen al genieten als het mooi is ingepakt. In dit prachtige pakketje zat de Soft Doll Lu van Coconeh. Wow, deze pop is echt gaaf en super groot van formaat, ik zie mijn kleine meid al spelen met deze pop. Ik moet alleen nog even geduld hebben voordat ze speelt met deze pop. Maar het gaat zo snel, 7 weken geleden was ze nog zo klein en droeg ze maatje 44, nu heeft ze al maat 56 aan. Ik knipper met mijn ogen en er is alweer een week voorbij.

img_9560

img_9556

Coconeh is een webwinkel, die kantoor houdt in Amsterdam. De eigenaresse is Estela, een Mexicaanse meid met Spaanse roots. Ze heeft eerder in de speelgoedindustrie gewerkt en daardoor heeft ze fantastische contacten opgedaan. De poppen en het speelgoed dat ze verkoopt, worden allemaal handgemaakt in Spanje door kleinere familiebedrijfjes waar ze haar spulletjes inkoopt. De items in de webshop van Coconeh worden allemaal gemaakt voor natuurlijke stoffen, zoals wol en linnen.

img_9557

 

De missie van Coconeh is om producten te verkopen die leuk zijn, veilig zijn, met liefde gemaakt zijn. Ze moeten dagelijks een lach op het gezicht brengen van de kinderen die met de producten en dat ze onderdeel zijn van de eindeloze fantasie van kinderen.

Naast deze leuke poppen, die er in verschillende kleuren zijn, verkoopt Coconeh ook andere fantastisch leuke spullen voor kinderen, zoals onder andere boekjes, rammelaars en blokken. En zoals eerder gezegd, alles handgemaakt door kleine Spaanse familiebedrijfjes.

img_9554

Ik weet zeker dat de pop een grote vriendin gaat worden van mijn kleine meisje. Wat vinden jullie de Soft Doll?

Neem snel een kijkje op de website van Coconeh als je een leuk (kraam)kadootje zoekt.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

