UKJE

img_0032

Het avondeten is altijd een moment dat we gezellig met ze drieën zijn. Kiki Roos is dan eigenlijk altijd wakker. Mijn man staat heerlijk in de keuken te koken, ik dek de tafel en Kiki Roos zit dan in haar Tripp Trapp heerlijk rond te kijken. Voordat Kiki Roos geboren was, aten we regelmatig op de bank. Nu eten we aan tafel, echt een genietmomentje als we alle drie aan tafel zitten.

Als kind aten wij altijd aan tafel, iedereen vertelde zijn verhalen wat zij die dag mee had gemaakt. Heerlijk vond ik dat, dat gekeuvel aan tafel. Wij zijn met drie meiden thuis, dus zie je het al voor je dat iedereen door elkaar praat haha. Als wij met de zussen bij elkaar zijn gebeurd dat nog steeds. Dit is één van de dingen die ik ook heel graag in mijn gezinnetje wilt doen, aan tafel eten.

img_0104

img_0031

Ik als interieurjunk moet alles wel in het interieur matchen. Dus ook de hoes van de newborn-set moet in stijl zijn. Tja je bent een interieurjunk of niet haha. Bij Ukje heb je super trendy hoezen voor de newborn-set. Ik heb gekozen voor de newborn-hoes wit met strikjes. Deze super leuke stof heb ik toevallig ook als aankleedhoes. Kiki Roos kan zo veel knoeien als ze wilt, want de hoes kun je uitwassen. Tegenwoordig is alles wat ik koop voor Kiki Roos uitwasbaar, daar kijk ik echt naar. Ook al zijn is nog ze klein, de melk blijft niet altijd in haar mondje zitten haha. De wasmachine draait heel wat meer uren als voorheen.

Ukje is opgericht door Sifra Douma in 2011. Waarom? Omdat zij mooie en praktische babymeubels wilde hebben. Met de hoezen van Ukje kies je je eigen stijl en houd je alles makkelijk schoon . Bij Ukje.nl maken we hoezen voor meubels waar wij enthousiast over zijn!

Bron: Ukje

img_0032

Ukje heeft niet alleen hoezen voor de newborn-set maar ook een kussenset voor de babyset van de Tripp Trapp. Met deze kussenset ben ik super blij, omdat de kussenset voorzien is van een matte coating. Want als Kiki Roos over een paar maandjes hier in kan zetten dan krijg ze vast voedsel. Ik zie het al helemaal voor me, knoeien met haar eten, met haar eten spelen. Met de matte coating kan ik de restjes eten makkelijk afvegen en met een natte doek de kussenset schoonmaken. Ik heb gekozen voor de kussenset wit met zwarte blokken.

Ik kijk er wel echt naar uit als ze dadelijk in de babyset kan zitten, dan kan ze samen met ons mee kan eten. Maar ze mag nog wel even klein blijven, want het gaat zo snel.

img_0260

 

Ik hou ervan als babymeubels in het interieur matchen, want al die babyspullen nemen al het huis over.

Wil jij jou ook van trendy hoezen, neem een kijkje op de site van Ukje.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

