HAAI

img_1182

Wat verandert de tijd toch, ik weet nog wel toen ik op de basisschool zat en we gingen op schoolkamp. Ik had een slaapzak met allemaal bonte kleuren haha. Het ging er niet om hoe een slaapzak eruit zag, ik had het in ieder geval ’s nachts lekker warm in mijn slaapzak.

 

img_1179

img_1110

Tegenwoordig wil het oog ook wat en heb je super veel hippe en grappige dingen voor de kids. Zie deze super hippe shark slaapzak, hoe cool is deze.

De slaap-/trappelzak shop je bij Olive and Mint. De slaapzak is mega zacht en is gemaakt van 100% katoen. De slaapzak heeft aan de zijkant een rits en is 85 cm lang. Wat ook super handig is is dat je de slaapzak ook kunt gebruiken voor in de kinderwagen.

 

 

 

 

 

 

 

img_1186

img_1185

 

 

Kiki Roos valt wel eens in slaap in de box, ik leg dan altijd een dekentje over haar heen. Ik vind het zelf ook altijd heerlijk om een deken om mij heen te hebben als ik slaap. Daarom denk ik dat zij dat ook lekker vind haha. Ik was super blij toen ik eigenaar werd van deze slaapzak, echt zo ideaal voor de kleintjes. Als ze nu in slaap valt in de box ligt ze lekker warm in de slaapzak. En wat een verschil met vroeger, geen bonte kleuren slaapzak meer, maar een hippe shark.

Ik moet elke keer zo lachen als ze erin ligt, zo schattig!

img_1108

Onze Kiki Roos komt de winter wel warmpjes door in haar shark.

Neem een kijkje in de webshop van Olive and Mint, ze verkopen hele leuke woonaccessoires, baby- en kinderkleding, posters en kaarten, stationery en gifts and more.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

