Goud is het nieuwe koper

img_0969

Weet je nog dat vorig jaar koper helemaal de nieuwe kleur trend was? Lampen, tafeltjes, woonaccessoires vond je allemaal in de kleur koper. Ik vond deze kleur super mooi, weer wat anders dan al het zilver. Ik kocht allemaal leuke koperen woonaccessoires. Een tijdje gelden was ik in de stad om nieuwe woonaccessoires te shoppen en om te kijken wat dit jaar de trend is. Als snel kwam ik er achter dat het goud is. Ik shopte wat leuke gouden items. Het koper had plaats gemaakt voor het goud, het goud geeft meer luxe in het interieur.

img_0967

img_0968

Ik had wat kleine gouden woonaccessoires gekocht en ik wilde nog 1 gouden item toevoegen in onze woonkamer. Niet weer een vaasje of een kandelaar maar pronkstuk. Op Eyoba zag ik dit super gave tijdschriftenrek in de kleur goud.

Eyoba  is een online woonwinkel vol met design accessoires en meubels zoals eetkamerstoelen. Ze verkopen veel bekende merken zoals Zuiver en Kartell. Ze hebben prachtige producten en voor ieder wat wils. Neem een kijken je op de website en je zult geïnspireerd raken door al het moois wat ze hebben.

img_0966

img_0970

Ik was helemaal verkocht toen ik dit tijdschriftenrek zag, ik ben dol op tijdschriften, door het hele huis liggen stapels tijdschriften en ik bewaar dan ook alles. Sowieso kan ik moeilijk afscheid nemen van spullen, ik ben daarom ook zo blij dat wij een zolder hebben. Alles op kunnen slaan en bewaren haha. Dit tijdschriftenrek is precies wat ik nog zocht, een pronkstuk. Ik vind het ontwerp geweldig, het doet me denken vintage en aan retro. En hoe gaaf is deze combinatie met goud, super toch. De afmetingen van dit tijdschriftenrek is 40x27x56 cm, je kunt er lekker veel tijdschriften leggen. Is goud nu niet je kleur,  dan heb je het tijdschriftenrek ook nog in het zwart en koper.

img_1020

Ons huis heeft plaats gemaakt voor goud!

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

