Liefde voor bloemen

img_2104

Elke week koop ik bloemen. Ik probeer elke zaterdag naar de markt te gaan, afgelopen zaterdag lukte mij dat niet. Maar gelukkig is er een fantastische bloemist in de buurt. Hup, Kiki Roos in de auto en naar de bloemist gingen we.

img_2331

img_2340

Alle bloemen kun je zelf los pakken en daar hou ik echt van. Ik ben echt een treuzelkont, ik vind het dus super dat ik het zelf kan pakken. Ik koop het liefst allemaal lossen bloemen want ik vind het leuk om thuis zelf boeketten te maken. Eenmaal bij de bloemist loop ik mijn rondje langs alle bloemen, eerst even kijken wat ze allemaal hebben en welke kleuren er staan. Ik kan zo genieten van dit moment. En dan ga ik helemaal los haha. Ik neem alle bloemen mee die ik mooi vind, alle kleuren vind ik fantatisch. Ik moet altijd zo lachen, want bij de kassa vragen ze altijd of het een cadeau is of voor jezelf. Ik denk dan altijd een cadeautje voor mezelf, want zo voelt het ook. Bloemen maken mij blij.

img_2333

img_2318

img_2322

Toen ik thuis kwam met mijn geweldige bloemen, lag Kiki Roos heerlijk te slapen in haar maxicosi. Ik kon meteen aan de slag gaan met mijn bloemen, even me-time. Even mijn lievelingsvaas pakken, deze vaas heb ik ooit gekocht bij de Action, ik hou van deze vaas. Ik doe altijd eerst water in vaas en de voeding voor de bloemen doe ik erin. En dan snij ik de bloemen schuin af en doe ik de bloemen in de vaas. Ik hou vaak bloemen over, omdat ik altijd te veel koop, veel te hebberig ben ik hihi.

img_2337

img_2323

De bloemen die ik over hem doe ik de ene keer in kleine vaasjes, maar deze keer heb ik ze in een groene vaas gedaan van de Hema. Heerlijk is is dat om in de weer te gaan met bloemen. En natuurlijk ga ik doen even schuiven met de woonaccessoires. Tja ik ben nu eenmaal een interieurjunk.

 

img_2342De ridderspoor is een van mijn lievelingsbloemen, het is een prachtige plukbloem. En de kleuren van de ridderspoor vind ik super mooi.

img_2455

img_2458

En toen werd Kiki Roos wakker en stonden alle bloemen in de vazen en het huis is weer helemaal gezellig. Ik hou ervan!

Liefs,

Angelique

 

Geef een reactie

