Paper Vase Cover

img_4339

Vazen en bloemen zijn één van de dingen die je altijd terug vind in mijn interieur. Ik ben er gek op en met gek bedoel ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel gek op haha. Ik heb al een hele collectie vazen in huis staan. Ik loop winkels en de kringloop af voor mooie vazen, tja ik ben er gek op haha. Nu ook deze super designvaas Paper Vase Cover kan ik aan mijn collectie toevoegen. Helemaal happy ben ik met deze vazen!

img_4336

img_4334

De Paper Vase Cover is een papieren vaas die je in een handomdraai zelf in elkaar zet. Je moet er wel zelf een fles/vaas in zetten, want het is een cover die zet je over je bestaande vaas/ fles heen. Ik heb Paper Vase Cover Winter landscape with ice skaters en de Paper vase cover White.

 

img_4331

Het ontwerp van deze toffe designvaas is de Nederlandse diginer Pepe Heykoop en wordt door Tiny Miracles Foundation gemaakt in Mumbai, India. Het mooiste van dit product is dat het een project is waar het doel is om economisch zelfstandig te worden. De vaas is met hand gevouwen door de Indiase vrouwen. Tiny Miracles  richt zich op de ‘Pardeshi’, een bevolking van zo’n 700 mensen in Mumbai, India. Zij leven in een buurt waar vooral prostituees opereren. De Pardeshi leven op straat.

Het doel van Tiny Miracles Foundation is om deze mensen een beter leven te geven, de armoede onder deze bevolking te elimineren. Daarbij is het belangrijk dat de mensen zo snel mogelijk voor zichzelf kunnen zorgen. Zij ontvangen daarom een goed salaris en krijgen gezondheidszorg. Daarnaast stuurt de stichting de kinderen naar een Engelse school en worden er veel leuke activiteiten voor de kids georganiseerd.

img_4335

img_4336

Neem een kijkje op de website van Tiny Miracles en je vind de prachtige producten die met de hand gemaakt worden.

Liefs,

Angelique

 

Geef een reactie

