I love posters

img_6691

In ons huis vind je in elke kamer wel een poster. Naast de slaapkamers, hebben we nog een kamertje, ik noem het altijd het vergeten kamertje. Haha! Een kamertje waarvan ik in het begin eigenlijk helemaal niet wist wat ik er mee wilde. Er staat nu een kledingkast en ik doe de strijk in dat kamertje. Ik had nog een heel stel posters, dus ik heb allemaal lijsten gehaald en we hebben de kale muur helemaal vol gehangen met prachtige posters. Op mijn Instagram feed zie je hoe leuk het “vergeten kamertje” is geworden.

Een paar weekjes terug  kreeg ik een heel lief berichtje van Katharina van Vissevasse. Met de vraag of ik eventueel geïnteresseerd zou zijn in een samenwerking. NATUURLIJK heb ik daar interesse in!!

Ik mocht een aantal posters uitzoeken in de prachtige webshop. Wow! Maar ik moest er echt een avond voor vrijmaken, er is zo veel keus! Echt voor ieder wat wils. Voordat ik de posters uitzocht, moest ik eerst bedenken waar in huis ik de posters wilde ophangen of welke posters ik ging vervangen door een nieuwe poster. Ik kon echt niet kiezen, ik haalde mijn inspiratie uit de Lookbook van Vissevasse.

img_6743

img_6670

img_6688

Vissevasse heeft een groot assortiment aan posters, kaartjes en lijsten. In de Scandinavische en minimalistische stijl. De posters hebben vaak een poëtische tekst of een nostalgisch beeld. Zij hebben een aantal winkels die hun producten verkopen, over de hele wereld, maar het een vrij exclusief merk dat je niet op elke hoek van de straat kunt vinden. In Nederland is er maar één winkel. En dat is toevallig één van m’n lievelingswinkels, Loft in Arnhem.

img_6689

img_6679

In de keuken heb ik Eat Good Food Poster en de Lemonade poster opgehangen. In de keuken hingen eerst ABC borden,  die ik overigens echt geweldig vind,  maar deze poster hangt hier geweldig. Ik heb voor de Eat Good Food Poster  gekozen omdat de kleuren heel rustig zijn en omdat onze keuken wit is wilde ik ook een poster met zachte kleuren. Maar ik ben ook gek op kleur daarom koos ik voor een kleine formaat poster met prachtige kleuren groen en geel. Vissevasse heeft niet alleen posters en kaarten, maar ook wisselijsten. De Lemonade poster zit in een wissellijst van Vissevasse. De lijsten zijn gemaakt van aluminium en hebben een matte witte coating. Het design van lijsten is tijdloos.

img_6674

img_6676

In de woonkamer hangt een prachtige poster van Vee Speers, een Australische fotografe, waarvan VisseVasse een mooie reeks posters in het assortiment heeft. Deze serie heet Thirteen, omdat het foto’s zijn van haar 13-jarige dochter.

Ik vind deze poster helemaal te gek en ik ben zo blij dat ik voor deze poster gekozen heb voor in de woonkamer. Ik vond het wel even spannend, want het is een design waar ik normaal gesproken niet zo snel voor zou kiezen. Maar de kleuren combinatie en het dromerige sprak mij toch wel heel erg aan.

img_6740

img_6742

img_6741

Op het kamertje van Kiki Roos staat de prachtige Ice Cream Lady poster. Ik vind de kleuren een prachtig in de combinatie met de kleuren van haar kamer. En het is echt een leuke poster, lekker speels, niet te serieus.

Ik ben zo ontzettend blij met deze prachtige mooie posters, die ik overigens dus allemaal gesponsord heb gekregen van Vissevasse. Ik weet dat het overkomt als een reclame, maar ze hebben er echt een fan bij. De producten zijn prachtig, de website is heel erg overzichtelijk en de keuze is heel breed.

Als ik je enigsziens nieuwsgierig heb kunnen maken, dan gauw een kijkje op de webshop!

Fijne avond allemaal!

Liefs Angelique.

 

4 thoughts on “I love posters

  1. Wat een supermooie posters! Kende Vissevasse niet maar ze hebben er een fan bij.
    Degene die ik t mooiste vind, is de Eat Good Food poster. Dus die zou ik t liefste willen winnen.

    Like

  2. Wat een leuke blogpost. En een erg leuke shop. Ik kende ze nog niet, maar heb al een paar artikelen in m’n shoppingbag Haha.. ik vind de citroen poster super leuk voor in onze keuken aangezien ik daar druk aan het veranderen ben.. ik doe dus graag mee🍋🍋🍋 liefs, San (Sanshuisstijl)

    Like

Geef een reactie

