Show Up Event

img_7289

Je kent het vast wel, dat je niet kan slapen en dat je loopt te denken of te piekeren. Nou zo’n nacht had ik gisteren. Vandaag ben ik met mijn man en dochtertje naar het Showup event geweest. Omdat we vandaag daar naar toe gingen kon ik dus vannacht niet slapen. Klinkt misschien stom, maar ik vond het gewoon spannend dat ik daar naar toe ging. En niet zo zeer spannend omdat we daar naar toe gingen, maar omdat ik mezelf wilde voorstellen. Ik had van verschillenden bedrijven een uitnodiging gehad om naar dit Event te komen. Omdat ik hele leuke samenwerkingen heb gedaan met deze mensen, is natuurlijk wel zo netjes om jezelf voor te stellen.

Vannacht heb ik echt zitten piekeren hoe ik dit moet gaan doen. Loop je gewoon op iemand af en zeg je “Hoi, ik ben Angelique van Lieks Home. Doodeng vind ik het, ik ben eigenlijk een spontane meid maar hier zag ik echt tegenop. En wat als ik een bekende Instagrammer zie? Zeg ik dan iets of loop ik haar gewoon voorbij. Eigenlijk wil ik iets zeggen want dat vind ik leuk, maar hoe begin ik dan?

img_7285

Maar goed, vanmorgen gingen we naar Vijfhuizen toe, ik had er super veel zin in! We waren rond  11 uur op het terrein van Expo Haarlemmermeer. Kiki Roos in de auto haar flesje en een schone luier gegeven. Met een kriebel in mijn buik gingen we naar binnen. Ik keek mijn ogen uit wat een prachtige locatie en wat een gave producten.

img_7276Deze wandlamp nijntje-miffy van Atelier Pierre staat zeker op mijn wishlist.

Mezelf voorstellen was een dingetje, maar toen liep ik tegen het volgende probleem aan. Foto’s maken? Hoe ging ik dit doen, vraag ik of ik foto’s mag maken of doe je dat gewoon. Je kan toch moeilijk alle tijd nemen om een mooi plaatje te schieten, zouden mensen je dan vreemd aan kijken. Jeetje wat kan ik me druk maken zeg haha!

img_7273Ik heb een zwak voor fairtrade producten en ik kwam deze gave producten aan van Sagstrom & Co tegen. Deze familie collectie wordt gemaakt in Nepal. Ik hou van het verhaal achter dit product en de eenvoud van de ontwerpen.

We hadden een rondje gemaakt, en op 4 stands stonden bedrijven waar ik een samenwerking mee heb gedaan. Bij het eerste rondje heb ik de stands voorbij gelopen en mezelf niet voorgesteld. Ik zei tegen mijn man bij het tweede rondje ga ik het echt doen. Ja, ik ging het doen, hoe ongemakkelijk ik mezelf voelde ik heb het gedaan JEEJ.

img_7278

Overal stonden prachtige bloemen, ik moest mezelf wel inhouden om de bloemen niet mee naar huis te nemen hihi.

img_7283Deze posters komen jullie vast bekend voor, ja Vissevasse stond er ook. OOO wat hebben ze toch gave posters! Ik heb mij netjes voorgesteld hihi, want onlangs heb ik met hun een samenwerking gedaan. Wat een leuke mensen en was super leuk om hun gesproken te hebben. En dit gesprek was in het Engels en mijn Engels is echt bagger haha maar I did it!

img_7272Ik ben twee keer bij deze stand blijven hangen van Scandinaviafrom, NCAgencies. Wat een plaatje, wat een fan ben ik! Ik kon niet meer stoppen om foto’s te maken, mijn schaamtegevoel om foto’s te maken werd al minder.

img_7282Onlangs heb ik ook een super leuke samenwerking gedaan met Tiny Miracles. Ze hebben een nieuw product. Deze super leuke papieren klokjes komen volgende week op de markt. Te leuk zijn ze. Trouwens ik heb mezelf netjes voorgesteld hihi het ging mezelf steeds makkelijker af.

img_7277

Ik vond het een super leuke dag!

Hoe doe jij dat? jezelf voor stellen en foto’s maken? Wat doe jij als jij een Instagrammer ziet?

Als ik jou voorbij ben gelopen is het niet omdat ik arrogant haha ben maar omdat ik het moeilijk vind om je aan te spreken of omdat ik je niet herkend heb.

Liefs,

Angelique

 

3 thoughts on “Show Up Event

  1. Haha… ik herken het wel. Zo liep ik er in eerste instantie ook rond. Maar toen kwam ik iemand tegen die ik via ig ken ben ik op haar afgestapt en gezegd, nu ga ik me toch een keertje aan je voorstellen en het gekke is, ze herkende me gelijk, elkaar verder nooit gezien. Heel jammer dat ik je niet tegen gekomen ben, anders had ik je (waarschijnlijk) toch even gedag gezegd. Of misschien zijn we toch langs elkaar gelopen, maar elkaar niet herkend. Ik heb een leuke en inspirerende dag gehad, en zo te lezen jij ook! Groetjes Mirielle

    Like

  2. Pingback: Kleine vaasjes
  3. Pingback: SHOW UP

Geef een reactie

