OPRUIMEN

 

IMG_9266

Volgens mij heeft iedereen wel een rommel-la in zijn of haar huis. Wij hebben er minimaal 3.
In de keuken hebben wij zo’n welbekende rommel-la, elke week ruim ik deze la vol goede moed op. Helaas na twee dagen is het weer een rommeltje. Ook alles wordt er in deze la gegooid, bonnetjes, kleingeld, sleutels. Hier in Brabant noemen we we dit “zooi”. En dan heb je de la in de tv kast, ook die blijf ik tevergeefs opruimen, maar is dit verplilde tijd. Misschien moet ik mezelf er bij neerleggen dat deze twee lades gewoon rommel-lades blijven.

IMG_9265

IMG_9275

En dan heb ik zo’n la in de commode op de babykamer, ook deze la was een rommeltje. Maar dat is gelukkig nu verleden tijd. Er ligt ook zoveel in deze lades.. Luiers, rompers, spuugdoekjes, hydrofieluiers, creme’s enz. Bijna alles wat je voor een baby nodig hebt ligt in de commode. En onze meid ligt niet stil, dus ik moet alles binnen handbereik hebben.
Deze week ontving ik de prachtige manden van Handed By. Ik had meteen zin om de commode helemaal opnieuw in te richten.

Ik heb twee verschillende modellen, het model Bari en het model Ascoli. Ik ben fan van het model Bari omdat er een scheidingswandje in zit. Helemaal ideaal want anders heb je weer een rommeltje in je manden en dat moeten we niet hebben. Hihi. Nu blijft alles mooi gescheiden. Het fijnste aan het model Ascoli is dat het een deksel heeft, daar kunnen alle haarspeldjes in. Toen Kiki Roos geboren was had ze echt een bos haar, maar na enkele weken was ze bijna kaal. Op een klein lokje na dan. Haha, In die lok doe ik regelmatig een haarspeldje. Gelukkig zijn de haartjes van Kiki Roos aan het groeien, dus binnenkort gaan we staartjes maken, ik kan niet wachten hihi.

IMG_9270

IMG_9283

De mandjes zijn niet alleen makkelijk om te verstoppen in de lades, maar ze zijn ook schitterend om in het oog te laten springen. Ik gebruik deze toevallig op de babykamer, omdat we veel dingen op moeten bergen voor onze kleine herrieschopper. De vier mandjes hebben allemaal een verschillende kleur, Pistache, Greyish Green, Powder Pink en White. De manden zijn sterk van kwaliteit. HandedBy heeft nog veel meer verschillende maten en kleuren manden nu beschikbaar. Dus als je wel een opruimde la of kast wil, is dit echt een aanrader door de makkelijk indeling.

IMG_9268

IMG_9273

Door de schitterende kleuren zijn de mandjes zeker te gebruiken als decoratie in verschillende ruimtes, de mogelijkheden zijn eindeloos zegt men wel eens ooit. En dat gaat zeker ook op voor deze mandjes, dus ik sluit niet uit dat ze binnenkort een andere plaats (of meerdere plaatsen) krijgen in mijn interieur. Ik zie nog wel mogelijkheden in m’n “kledingkamer”. Ja, je leest het goed, wij hebben een kamer alleen voor de kleding (en de strijkwas uiteraard). Mijn man heeft ongeveer 15% van de kastruimte, ik de rest. Zoals het ongeveer in alle huishoudens is.

Ik ben in ieder geval weer helemaal blij met de opgeruimde commode. Eindelijk weer overzicht, met opruimen van de lades kwam ik bijvoorbeeld 3 ongeopende flesjes Vitamine-D tegen, dus Kiki Roos krijgt nu een flesje Vitamine-D, in plaats van melk. Hihi!

IMG_9279

IMG_9280

Nu heb ik alles netjes bij elkaar staan!

En voordat ik het vergeet; de mand op pootjes, die je vast ook wel eens tegen bent gekomen op m’n foto’s en op m’n blog, is ook van HandedBy! Ze hebben een schitterende collectie manden, tassen en nog veel meer. Kijk zelf maar eens een kijkje op de website en je zult versteld staan, geloof me!

Liefs,

Angelique

One thought on “OPRUIMEN

  1. Wat een leuke mandjes! die ga ik ook halen. Mijn dochtertje is net iets groter. Maar de commode staat nog wel op haar kamertje. Dus idd iets voor alle losse spulletjes is echt wel een idee. Verder heeft mijn dochtertje nu ook speelgoed op haar kamer. Heel erg leuk. Maar het kan een ontzettende bende worden. Dus laatst ook maar een speelgoedkist aangeschaft voor op haar kamertje.

    Like

Geef een reactie

