Gek op Beton

IMG_9873

Ken je dat? Dan heb je een fanatische kandelaar gekocht. En dan kom je thuis en dan past je kaars er niet in. Ik heb dat regelmatig en dan heb ik net die aluminium pasvormen niet in huis voor de kaarsen. En als ik ze wel in huis heb dan zie je de pasvorm er bovenuit steken. Ik vind dat zo ontzettend lelijk! Of je komt een mooie kaars tegen en die past dan weer niet in de kandelaar omdat de kaars te breed is. Grrrr irritant! Want dan moet ik dus weer terug naar winkel om die aluminium pasvormen of andere kaarsen te kopen. Ik kan je vertellen, dan blijft het weer niet alleen aluminium pasvormen of  kaarsen. Dan blijft er weer van alles aan m’n vingers plakken en dat is slecht voor de portemonnee!

IMG_9978

IMG_9871

Bij deze super leuke kandelaar van Puikart heb je geen aluminium pasvormen nodig, echt ideaal. Met de springveer klem je de kaars vast en laat je hem weer los. Daar is helemaal over nagedacht. Bij de kandelaar krijg je een goude en een zwarte veer, dus je kan nog eens wisselen ook nog. Puikart begrijpt ons als interieurjunks volkomen! Wij houden van afwisseling. De springveer is een simpel maar doeltreffend systeem wat er super leuk uit ziet. Dus op z’n Brabants zeggen we dan: HOUDOE lelijke aluminium pasvormen! Hihi!

IMG_9875

IMG_9983

Ik vind de vorm van de kandelaar echt geweldig. Het is eigenlijk een heel simpel ontwerp beton en metaaldraad. En met een simpel bedoel ik het positief, want het is echt een blikvanger in je huis. Ik vind het leuk om materialen terug te laten komen in ons interieur. Het keuken aanrecht is van beton waar ik enorm trots en blij mee ben. De kandelaar heeft een betonnen voet (dus laat hem niet op je tenen vallen).  En pak hem niet bij de springveer, want die zit los op de kandelaar. De voet is leverbaar in het wit en grijs.

IMG_9872

Ik vind de grijze kandelaar fantastisch mooi staan bij ons aanrecht, ik ben er echt heel blij mee. Altijd staan er kaarsen op tafel, samen met de bloemen, dus deze kandelaar is m’n nieuwe favoriete item! Hij is door z’n “robuuste” vorm lekker nadrukkelijk aanwezig en dat zal ie de komende jaren ook wel blijven.

Puikart heeft prachtige items, dus neem gauw een kijk je op de site en laat je inspireren door al het moois!

Liefs,

Angelique

 

Geef een reactie

