Instagram-meeting

7309-IGmeetingArnhem-768x512Foto: Angeline Dobber

Afgelopen zondag 12 maart had ik een Instagram-meeting in Arnhem. In november was er een oproep op Instagram dat Ilse van Elleswijk en Laura Hindriks een Instagram-meeting in Arnhem gingen organiseren. Ik twijfelde geen moment en meldde mezelf aan. Ik had nog nooit een Instagram-meeting meegemaakt. Dus ik was super nieuwsgierig hoe zo’n meeting dan gaat.

Dus ging ik met de trein naar Arnhem, ik was  gelukkig niet heel erg zenuwachtig, ik had er heel veel zin in. Maar ik vond het best wel spannend. Ik had thuis alles goed voorbereid, welke trein ik moest nemen, waar ik moest overstappen, waar in Arnhem ik moest zijn. Te laat komen wilden ik absoluut niet. Eenmaal in Arnhem stapte ik de trein uit en ik liep automatisch de trap op naar boven. Ik dacht wel nou dit is een klein station. Ik liep naar de uitgang en daar stond ik. Ik snapte er helemaal niets van, ik zag geen winkelend publiek. Ik voelde me echt verloren, ik wist niet welke kant ik op moest.

Toen ging ik opzoek naar een kerk, want een kerk staat altijd in het centrum. Ik draaide me om en de kerk lag aan de andere kant van het spoor. Ik liep het station weer naar binnen en toen liep ik weer te klunzen met mijn train kaartje, inchecken, uitchecken ppfff ik ben zo onhandig. Ik liep als een idioot het perron over en zag een bordje “centrum”. Ik had dus de verkeerde uitgang genomen, ik had Station Arnhem Sonsbeek als uitgang genomen. Hup die roltrap naar beneden, ja dit lijkt op station Arnhem. Ik was opgelucht, en toen keek ik op mijn telefoon. Toen was ik niet meer opgelucht, het was 13.00 uur en ik was te laat, terwijl ik alles zo goed had voorbereid!

7293-IGmeetingArnhemFoto: Angeline Dobber

FullSizeRender[2]

FullSizeRenderLokatie The Workstation

Als een kip zonder kop liep ik het station uit, ik pakte mijn telefoon weer en volgde route naar The Workstation. Ik kreeg het maar niet gevonden. Nadat bleek dat ik er al 3 keer langs af gelopen te zijn, had ik het uiteindelijk gevonden, maar ik was dus 10 minuten te laat, echt ik baalde zo enorm (van mezelf). Dan stap je een ruimte binnen met 30 vrouwen, iedereen zit al gezellig te kletsen, een lekker taartje te eten. En ik dacht “en nu………………….. “Ik pakte mijn muntthee en taart en ik ging een plekje zoeken. Ik vond het best moeilijk om mezelf er tussen te mengen. Ga je gewoon ergens tussen zitten, meng je je gewoon tussen een gesprek? Ik zag een plekje en daar ging ik van mijn taartje genieten en de kat uit de boom kijken.

7455-IGmeetingArnhemFoto: Angeline Dobber

Snel genoeg werden we in twee groepen verdeeld en we gingen shoppen. Daar had ik zin in, dan ga je toch wat sneller kletsen. En jeetje zeg, wat heeft Arnhem prachtige winkels.

Sissy-boy 

7460-IGmeetingArnhemFoto: Angeline Dobber

FullSizeRender[3]

Hier kocht ik kaarsen en natuurlijk weer een theedoek. Soms vraag ik mezelf af, hoeveel theedoeken moet je hebben? Ik kan er in ieder geval nooit genoeg hebben.

Yaya

7447-IGmeetingArnhem-345x518

7449-IGmeetingArnhem-940x627Foto: Angeline Dobber

Wat een gave winkel is Yaya zeg, ook hier ging ik niet met legen handen naar buiten. Super leuke accessoires voor een zacht prijsje.

Rivièra Maison

FullSizeRender

FullSizeRender (1)

Meijer + Floor

7406-IGmeetingArnhemFoto Angeline Dobber

FullSizeRender

Meijer + Floor is echt een droom winkel met prachtige merken, ik heb mijn ogen werkelijk waar uitgekeken. Mijn wishlist is nog langer geworden hihi.

It’s Loft

FullSizeRender (2)

FullSizeRender[4]

7371-IGmeetingArnhemFoto Angeline Dobber

Deze winkel mag je absoluut niet overslaan als je in Arnhem bent, dit is DE winkel. Je kunt heerlijk wegdromen hier. En ook hier blijft er van alles aan je handen plakken.

Na al dat shoppen gingen we met ze allen borrelen. Ondanks dat ik het in het begin heel ongemakkelijk vond om contacten te leggen, ging het in de loop van de middag steeds beter. Je legt de contacten heel snel want je hebt allemaal dezelfde passie, interieur en instagram. En je kent natuurlijk een aantal mensen al van Instagram. Al is persoonlijk contact wel anders dan een berichtje achter te laten in elkaar’s Instagram posts.

7476-IGmeetingArnhemFoto Angeline Dobber

Het is zo leuk als je instagrammer al heel lang volgt en dan nu in levende lijve ontmoet. Je bent dan gezellig aan het kletsen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden mijn krukje bij Meutt had gekocht. Hoe leuk is dat je elkaar nu in het echt ziet. Zo kwam ik ook Hella tegen van Hella Duijs, zij maakt prachtige vaasjes. Vorig jaar kocht ik mijn vaas bij haar, toen heb ik haar niet gesproken en nu hebben we gezellig gekletst. Dan ben je lekker aan het praten met elkaar en dan vraag je ineens, wie ben jij eigenlijk en dan blijkt gewoon dat je elkaar volgt op Instagram en regelmatig bij elkaar reageert, zo had ik dat bij Vat Amsterdam. Super leuk is dat.

En zou heb ik nog meer super leuke en lieve dames gesproken. Het was een geslaagde middag, heerlijk naar elkaars ervaringen luisteren, tips enz.

Met een super leuke goodiebag ging ik naar. Gelukkig verliep mijn terugreis naar huis goed, ik raakte niet verdwaald deze keer. Weer een overwinning voor mezelf! Hihi!

Liefs,

Angelique

 

One thought on “Instagram-meeting

  1. Leuke blog heb je geschreven Angelique! En ik vond het leuk je te ontmoeten. Je kwam wel gezellig bij ons de kat uit de boom kijken met je taartje en je theetje 😉 Wie weet tot ziens!

    Groet,
    Danielle

    Like

Geef een reactie

