JUWEELTJES

IMG_0558

In mijn pauze ga ik regelmatig naar de kringloopwinkel. Ik werk drie dagen op kantoor. De kringloopwinkel zit op ongeveer 3 min  rijden van m’n werk, ik vind het heerlijk om in mijn pauze even weg te gaan, dus dan ben ik natuurlijk vaak te vinden in de kringloopwinkel.

Dus deze week ben ik er weer eventjes geweest. Als ik er binnen loop, moet ik altijd even acclimatiseren. Kringloopwinkels zijn over het algemeen niet de meest mooie winkels. Maar er komt dan zoveel op me af en ik kom altijd ogen te kort. Want ik wil de mooiste juweeltjes scoren en wil zeer zeker geen juweeltjes missen.

IMG_0546

IMG_0551

De kringloopwinkel in Helmond is behoorlijk groot en wordt super druk bezocht. Er zijn altijd kapers op de kust die ook op zoek zijn naar naar mooie vondsten. Ik voel altijd een bepaalde druk als ik daar ben. Ik zal en ik moet DE heilige graal vinden. Is dit herkenbaar? Hihi. Ik heb een vaste route die loop en toen zag ik deze groene spuitfles. YES, deze is gaaf! Ik kan dan wel een vreugde dansje maken als ik iets moois vind. Deze fles kostte me maar €5,-!

IMG_0553

IMG_0544

En toen viel m’n oog op dit fantastische krukje, ik pakte ‘m op en ik ging meteen bedenken waar kan ik dit thuis ging neerzetten. En ik weet al wat er gaat gebeuren als ik thuis kom vandaag, hihi! Mijn man ziet me weer aankomen met een krukje. Ik moet er wel een plekje voor hebben. Ik zette het krukje weer neer en toen zag ik in mijn ooghoeken dat iemand anders erop zat te azen. Dus ik pakte hem weer snel op haha. Ik twijfelde…………… ik zag de prijs €3,50 en ik twijfelde nog steeds (schaam). Het krukje werd bijna uit mijn handen gekeken. Er kwam een medewerker voorbij gelopen en die zag dat ik twijfelde en hij zei dat het krukje nu €1,75 moest kosten. Ja, toen twijfelde ik niet meer, want ik tenslotte toch 50% korting. En korting is iets magisch voor vrouwen zoals ik. Trots pakte ik het krukje op en loop de winkel door. Altijd loop ik de winkel twee keer door, stel je voor dat ik iets over het hoofd heb gezien. Ja, dat ken echt niet natuurlijk, hihi!

IMG_0547

IMG_0562

Ik koop ook altijd voorleesboeken bij de kringloopwinkel. Elke avond lezen wij Kiki Roos voor. We hebben prachtige voorleesboeken, zoals het Vrolijke voorleesboek van KikkerGonnie & vriendjes in ganzenpasKleertjes uit, pyjamaatjes aan. Deze prachtige boeken kennen we uit ons hoofd en het moet voor papa en mama ook leuk zijn om voor te lezen. Daarom koop ik regelmatig voorleesboeken bij de kringloopwinkel, kunnen we veel afwisselend voorlezen. Ik kocht twee leuke boeken voor Kiki Roos. Het boek “Ik vind je lief papa” voor 25 hele centen, ik heb het idee dat het wat bladzijdes mist,ach wat wil je voor €0,25. En het boek De Vrolijke Wereld Van Mika voor €1,-.

IMG_0550

IMG_0561

Ik liep met glimlach en vol trots met mijn supervondsten terug naar de auto. Ik moest opschieten want mijn pauze was bijna voorbij.

Liefs,

Angelique

One thought on “JUWEELTJES

  1. Pingback: NIEUWE JUWEELTJES

Geef een reactie

