ZONDAGOCHTEND GEVOEL

FullSizeRender

De hele week gaat bij ons thuis de wekker om 06.00 ’s morgens, mijn man staat vaak meteen op en gaat de honden uitlaten, ik word iets langzamer wakker en ga me dan bezighouden met onze lieve kleine meid en lekker douchen. De week vliegt voorbij, alsof er te weinig uren in een dag zitten. Te vaak wil ik te veel doen op een dag en voordat ik het weet is de dag alweer bijna voorbij. Af en toe bedenk ik me dat ik toch bewuster bezig moet zijn met de planning en de tijd. Ik vraag me af hoe mensen dit doen met meerdere kids. Ik heb er respect voor!

Anders dan de bezige zaterdagochtend, zijn de zondagochtenden hier verplichte relaxochtenden! Niets moet en alles mag. Lekker in de pyjama blijven zitten, verse broodjes in de oven, samen ontbijten en gewoon even je eigen ding doen. Of dat nu een dutje op de bank is, tv kijken of een boek lezen, alles is goed. Dat zijn de zondagochtenden waarvan ik met volle teugen geniet!

Iedereen heeft dat volgens mij wel, zo’n zondagsgevoel. Kijk deze heerlijke video maar eens, en je hebt die mood meteen helemaal te pakken!

IMG_0651

IMG_0649

IMG_0650

Vorig jaar hebben wij ons eerste huis gekocht. Mijn man en ik hadden beide verschrikkelijk weinig verstand van hypotheken. Welke hypotheekvormen er waren, de looptijden, de huidige rente en dergelijke. De ballen verstand hadden we ervan. Dus we moesten ons van A to Z laten informeren. Dus we moesten vrij nemen van het werk, onze nette kleren aan en een aantal keren naar de hypotheekadviseur. Jeetje mina, wat heeft daar veel tijd in gezeten zeg. En zodra je dan buiten stond, schoten er weer vragen te binnen.

Omdat je dus op de werkdagen zo verschrikkelijk veel in de weer bent met werk, boodschappen, de huishoudelijke taken en de kids, heeft ABN ARMO een fantastisch leuke nieuwe dienst ontwikkeld. Heb je net een bod uitgebracht op een huis? Dan kun je nu hypotheekadvies op zondag krijgen via de webcam!

Hoe lekker is dat?! Lekker in je kloffie met je koffie voor de webcam (uiteraard wel enigszins toonbaar voor die leuke hypotheekadviseur) en tijdens je uitgebreide zondagmorgenontbijt hypotheekadvies krijgen over de lineaire en de annuïteitenhypotheek en welke looptijd het beste bij jou past. 

IMG_0712

IMG_0711

IMG_0713

Zo heb je toch persoonlijk contact met de adviseur en je kunt direct je vragen stellen in plaats van te gaan Googlen naar informatie of wachten tot je volgende bezoekje aan de adviseur. En je bespaart ook nog eens een hoop waardevolle tijd doordeweeks. Het is dé oplossing voor de drukke families en de workaholics! Voor meer informatie, klik op de volgende link

Dus gewoon op je rustige zondagochtend een goed hypotheekadvies. Helaas was er dit nog niet toen wij ons huis kochten. Nu krijg ik gewoon zin om weer een huis te gaan kopen (en lekker met m’n gezinnetje te ontbijten komende zondag)!

liefs,

Angelique

Geef een reactie

