Rode kruis

IMG_1645

Het Rode Kruis ken je vast wel. Het Rode Kruis helpt mensen in nood. Ze helpen bij noodsituaties in Nederland, maar ook bij rampen en conflicten wereldwijd.

Het Rode Kruis bestaat 150 jaar, 150 jaar jeetje dat is echt al super lang. En omdat ze 150 jaar bestaan vieren ze feest. En niet zo maar een feestje……………… Bij een verjaardag hoort natuurlijk cadeau’s. Iedereen heeft een verlanglijst, ik in ieder geval wel. En nu je kun je via Marktplaats hele mooie items scoren. Als je mij volgt op Instagram weet je dat ik regelmatig bij de kringloop kom of regelmatig Marktplaats afstruin voor de leukste items.

IMG_1652

IMG_1649

Ik ben helaas niet jarig, maar het Rode Kruis dus wel. Daarom heb ik de organisatie eens leuks cadeau gedaan. Het hele huis heb ik afgezocht naar artikelen die ik niet meer gebruik of al jaren achter in de kast liggen. Ik wilde iets schenken wat ik met liefde gekocht heb maar eigenlijk nooit gebruikt hebt. Ken je dat? Je koopt iets en je bent er super blij mee maar je doet er uiteindelijk helemaal niets mee.

IMG_1653

IMG_1651

Toen kwam ik deze visbordjes van Riviera Maison tegen in een doos op de zolder, dit is het perfecte cadeau! Vind jij deze visbordjes ook helemaal geweldig. Nou ze staan de koop op Marktplaats en je kunt NU een bod uitbrengen. Je denkt vast wat heeft dit allemaal te maken met het Rode Kruis? Nou heel simpel, de opbrengst van deze visbordjes is niet voor mij, maar voor het Rode Kruis. Het is eigenlijk een driedubbele win; ik heb thuis weer meer plaats in de kast, jij hebt een super leuk item, maar het allerbelangrijkst is natuurlijk dat je Het Rode Kruis helpt mensen in nood te helpen.

IMG_1659

IMG_1644

Vind jij de visbordjes leuk, doe een leuk bod. Dit is de link naar Marktplaats. Alle kleine beetjes helpen. Als je goed zoekt dan kom je vast veel meer van dit soort advertenties tegen, van alle mensen die Het Rode Kruis een warm hart toedragen en ze te ondersteunen met helpen van mensen.

Mocht je nog twijfelen over je bod, weet dan dat elke cent rechtstreeks naar mensen in nood gaat.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

