GRAS

IMG_3272

Mijn man zegt wel eens “wat jij ziet moet jij hebben.” Nou……………. misschien heeft hij een beetje gelijk. Sorry ik kan er niets doen, ik ben een vrouw met een grote wishlist als het over het interieur gaat. Nu kom ik misschien over dat ik altijd alles wil hebben, maar dat is niet zo want ik ben altijd tevreden met de kleine dingen. Maar ik heb wel een wishlist en dromen mag toch?

IMG_3282

IMG_3283

Maar goed! Enkele weken geleden was het fantastisch weer hier in Nederland. JAJA je leest het goed fanatisch weer. De zon scheen en ik was die dag vrij, nou gelukkiger kan ik dan echt niet zijn op dat moment. Dus HUP Kiki Roos en ik gingen de tuin in. Met mijn baby op de arm (mag ik haar nog baby noemen want ze is over enkele dagen 8 maanden oud, jeetje wat gaat het snel allemaal 8 maanden alweer), ging ik de tuin. Ik stond dus in de tuin met haar op mijn arm en ik dacht JA en nu? Alles in de tuin is betegeld, een speelkleed op de die harde tegels vind ik geen optie. Te bang dat ze zich bezeerd, ik had een plan in mijn hoofd. De border moest weg, want dat vond ik toch niks, en daar dan een strook gras leggen van een metertje of 2 breed. Dat leek me echt een goed plan! In ons oude huis heeft mijn man ook ooit gras gelegd, wat een werk was dat zeg. En dan mag je er weken niet op lopen. En na al die weken wachten, mochten we er eindelijk op. En binnen een week was heel het gras naar de filistijnen door die lieve honden van ons.

Dus de oplossing zou zijn: KUNSTGRAS!

IMG_3271

IMG_3277

Ik zag mijn plan helemaal zitten. Diezelfde dag ging ik bij een vriendin thee drinken. En zij heeft ook kunstgras liggen en ik was helemaal om. Kiki Roos zat er lekker op het gras te spelen. Eenmaal thuis besprak ik mijn geweldig idee met mijn man en hij moest meteen lachen, en hij zei wederom: “zien is bij jou hebben.” Nu heb ik over het algemeen ook niet erg veel geduld, dus twee weken later op een zaterdag stonden mijn vader, schoonbroertje op de stoep om ons mee te helpen om te border weg te halen en het kunstgras te leggen.

IMG_3276

IMG_3281

Ik moet eerlijk zeggen, mijn man en ik zijn een zooitje ongeregeld af en toe, haha. Die week moest mijn man weer weg voor zijn werk en ik was dus erg druk met de kleine Kiki en de honden en de kat en de was en mijn werk, je kent het wel. Dus we hadden alleen het kunstgras besteld. JA…. we hadden geen schop, geen kruiwagen, geen geel zand, het kunstgras moest nog opgehaald worden enz enz. Maar gelukkig weet de familie hoe wij zijn en die zorgen er voor dat alles goed komt. Ik schrok ervan hoe veel soorten kunstgras je hebt, echt keuze genoeg en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Des de duurder het kunstgras, des de beter de echtheid.

 

IMG_3278

IMG_3273

En kijk nu eens hoe Kiki Roos op het gras speelt, we zijn er super blij mee. En ik moet zeggen dat ik soms echt super goede ideeën heb! Hihi!

Liefs,

Angelique

 

Geef een reactie

