Slaap kindje slaap

IMG_3983

Kiki Roos is nu 8 maanden oud en ze sliep al heel snel door, daar hebben wij echt mee geboft. Natuurlijk hebben wij ook avonden gehad, en nog steeds heel af en toe, dat ze het niet deed. Of ze zat in een sprongetje en dan was het ritme en de regelmaat weer helemaal weg. Wat wij dan ook wel eens deden was onze “10 minuten methode”, wat een hel was dat. Ik voelde me echt zo’n slechte moeder als ik haar 10 min liet huilen. Man man man, die 10 min leken dan wel een uur te duren, verschrikkelijk vond ik dat. En haar bedje heeft overal gestaan op haar kamer, je probeert dan van alles op zo’n moment. Maar echt ik mag helemaal niet klagen, want wij hebben echt geboft met Kiki Roose en hoe snel zij door sliep. Heerlijk…

IMG_3985

IMG_3988

Ik weet nog wel toen in de tijd dat ik zwanger was en we gingen babyspullen kopen, nee ik vond dat niet leuk. Geloof me, ik hou echt van shoppen, maar toen we moesten shoppen voor de baby maakte het me echt onzeker, want wat is nou goed voor je baby? Je wist niets van babyspullen en je hebt zoveel! Het was een totaal nieuwe wereld voor me. Ik googelde mezelf suf, welk bedje was het beste, en welk matrasje is perfect? Weet je, je doet het uiteindelijk nooit fout, koop gewoon waar jij je goed bij voelt. Je hoort zoveel verschillende verhalen en iedereen heeft een andere mening of een andere visie.

IMG_3991

Op het kamertje van Kiki van Roos staat het kinderbedje van Stokke. Ik ben zo enorm blij met de Sleepi Stokke omdat het een mooi bedje is, maar ook functioneel. Mooi omdat het een prachtige Scandinavisch design is. Functioneel omdat het vier bedden in één is. Ja echt waar, het Stokke Sleepi bed groeit met je kindje mee.

GROW_Sleepi-2016_29172 (3)Bron: Stokke

IMG_3992

IMG_3997

IMG_3996

Kiki Roos slaapt heerlijk in haar bedje, omdat het bedje helemaal open is kan dit nieuwsgierig aagje heel de kamer door kijken.

Liefs,

Angelique

Deze post is in samenwerking met Prenatal en Stokke tot stand gekomen.

Geef een reactie

