NIEUWE JUWEELTJES

IMG_4561

Enkele weken geleden had ik ook al geluk in de kringloop winkel. Toen scoorde ik een groene fles, een krukje en twee voorleesboeken, hier de link naar de blog Juweeltjes. Afgelopen vrijdag ging ik weer even in mijn pauze naar de kringloop. Ik ga vaak samen met mijn collega/vriendin. Ze is mijn perfectie kringloop maatje, we komen de winkel binnen en lopen allebei onze eigen kant op en komen elkaar van zelf wel weer tegen. Ideaal toch? Kunnen we allebei op ons gemakje rond snuffelen.

IMG_4572

IMG_4553

Ook deze keer ging ik ook niet met lege handen naar huis. Ik kwam deze vaas tegen,ik moest er wel even doorheen kijken. Hij was super vies, maar ik zag het wel. Perfecte vorm, hoogte en vorm. Thuis in de azijn zetten en je hebt weer een prachtige glanzende vaas. Deze koste € 1,50, ja sorry hij moest echt mee. En ik schaam me toch een beetje, in onze schuur hebben wij rekken vol vazen staan. En daar staan echt wel tientallen vazen. Maar zo’n vaas had ik echt nog niet. Herkenbaar? Ja, je hebt ook zo veel verschillende soorten bloemen en elke bloem heeft een andere vaas nodig hihi. Ik ben heel goed om dingen zo te verwoorden waardoor het zo geloofwaardig overkom dat ik die vaas echt nodig heb! Haha!

IMG_4559

IMG_4564

Twee weken geleden las ik een leuk blog van Missjettle “Twee handse trend”. Zij scoorde een super leuk rotan/baboe krukje. Wat zij ook op haar blog schrijft dat rotan/bamboe steeds meer terug komt in het interieur. Dat rotan/bamboe steeds meer terug komt in het interieur was mij ook opgevallen, alleen ik was er nog niet over uit of ik het wel leuk vond. Toen ik het krukje in het interieur bij Missjettle zag staan was ik verkocht. Ja dit paste ook bij mij, soms moet je het eerst even gezien hebben bij andere voordat je overtuigd bent.

IMG_4570

IMG_4556

Echt……… ogen te kort heb ik altijd bij de kringloop, ik liep langs alle manden. En toen, tot mijn grote verbazing zag tussen alle manden ongeveer hetzelfde krukje staan wat ik bij Missjettle had gezien. Dit kon niet waar zijn en toch twijfelde ik even, ga ik het doen of niet? Waar ga ik het neerzetten? Ik zag het krukje wel pronken op onze slaapkamer tussen al die planten. Dat is toch wel heel leuk! Het krukje koste €3,50, echt een koopje, maar de onderkant is kapot. Kon ik dit maken, ga ik er op zitten of ga ik het voor de sier neerzetten. Ja, ik kon het maken en nee ik ga er niet opzitten.

IMG_4568

IMG_4562

Dus hup met mijn krukje en vaas ging ik naar kassa. En ik schaam me dood, ik ging bij de kassa ook nog even onderhandelen over de prijs omdat het krukje stuk is. Ik heb er uiteindelijk € 3,- voor betaald. Je bent Nederlander of je bent het niet.

IMG_4571

De kringloopvondsten hebben weer een leuk plekje gekregen in huis. Als je met de trend mee wilt gaan, hoeft het helemaal niet duur te zijn.

Liefs,
Angelique

Geef een reactie

