ROOMBLUSH

11-04-2017_14-02-07_FpNV_miEeMLBaND2hop_IZMGqyGHmx3qjF_bU3s

Heb jij thuis ook zo’n muurtje waar je niet tevreden over bent, ik had deze helaas wel. Namelijk de muur achter de tv. Nu vind ik wit echt helemaal super, een fijne kleur en perfecte basis voor het interieur. Maar op één of andere manier lukte het mij niet om er een gezellige boel van te maken.

11-04-2017_14-04-07_lkH1_zLzCWYmE1mzSe5_oITFYYafM1sIky_EGhL

11-04-2017_14-02-54_DKMO_NnjOFTaVnlpAYv_broeM6sfsb2S2f_EwgY

Nu kwam ik met het fantastisch idee om het muurtje te behangen, ik had een geweldig behang gezien. Dus hup naar de winkel en ik had een stukje behang meegenomen. Maar nee, dit was het niet, het klopte niet met de Ixxi die in de woonkamer hangt. Ik durf wel echt de mixen in het interieur maar het moet wel matchen en ik wil niet dat het een ratjetoe wordt van alles. Dus ik liet mijn muurtje maar even met rust.

11-04-2017_14-02-26_DSru_LGb7QvNRRa0STh_QuyQRTUDiUw9X6_1xJu

11-04-2017_14-03-20_5vth_s9DRjII5N9ZA0k_zBQ7Q7XNuyw0As_X8K7Dit is het muurtje waar ik geen raad mee wist. Je leest het goed, mee WIST.

Want net op het moment dat ik even niet aan het muurtje dacht, werd ik benaderd voor  een een super leuke samenwerking met Roomblush. Roomblush heeft een prachtige nieuwe collectie behang en ik mocht het behang mede promoten. Daar kon ik natuurlijk geen NEE tegen zeggen, want ik wist wel een muurtje wat ik heel graag meer sfeer wilde geven.

Ik kreeg het prachtige behang ‘Wild and free” mustard binnen. Super enthousiast was ik maar toen……………. Ja hoe moet je behangen? Ik had het nog nooit gedaan, gelukkig heb ik een lieve vriendin die dat voor mij ging doen. Ik trakteerde haar op frietjes en zij ging de muur behangen! Dat is toch een eerlijke deal vind ik zelf, hihi. En het resultaat is geweldig! Normaal staat tegen deze muur een kastje met daarop de tv. Voor de foto heb ik dit allemaal even aan de kant geschoven. Op mijn Instagram zal ik binnenkort een foto plaatsen hoe de muur in het dagelijkse leven eruit ziet met tv.

IMG_2626

23-04-2017_20-58-18_WYyr_1PUiITwvXLhoyZ_jMWXFLgNOV0Lfv_sB59

25-04-2017_19-39-15_IjI8_ewjAlBiOQeqTKB_Ws9Q3jMfRga4DJ_fXXo

En ja hoor, ik ben zelf ook gaan behangen, ik ben aan de slag gegaan met het behang ‘Go with the flow’ Soft bleu. Het vliesbehang bestaat uit 4 banen van 50 cm breed x 285 cm hoog. Er staat op de rol behang aangegeven als je bij een nieuwe baan begint, ideaal dus. Want je hebt dus nooit te weinig of te veel over voor een baan. Ook staat erop wat de boven kant is van het behang, het kan eigenlijk niet mis gaan. Ik ben best tevreden over mijn eerste projectje behangen.

IMG_2628

25-04-2017_19-39-38_48ss_LJQXMZPFsZRhyS_Ggv2XuhSQMQN5z_NlHL

Behanginstructies:

  1. Voorbereiding / Zorg dat de muur glad, schoon, droog en egaal van kleur is. Behang bij ± 18 à 20 graden.
  2. Muur insmeren met lijm / Gebruik Perfax voor vliesbehang.
  3. De banen zijn genummerd, respecteer zeker deze volgorde.
  4. Eerste baan plakken / Rol de baan af op de muur en snij het overtollige materiaal af. Plak de eerste baan. Snij onderaan af op de plint langs een metalen liniaal. Strijk met een behangspatel van binnen naar buiten om blazen weg te werken. Niet wrijven met handen of doek, anders tast u het oppervlak aan.
  5. Volgende banen plakken / Start opnieuw met telkens het overtollige materiaal af te snijden. Baan 2 en 4 moeten omgedraaid worden. Plak de banen heel nauw tegen de andere banen. Strijk met een behangspatel van binnen naar buiten om blazen weg te werken. Niet wrijven met handen of doek.
  6. Behang over stopcontacten / Plak het behang over de stopcontacten en schakelaars, trek de omtrek stevig aan en snij het middenstuk uit.
  7. Drogen / Geef uw muur de tijd om uit te drogen. Zodra dit gebeurd is, zal u geen natte plekken meer zien. Eventuele lijmvlekken direct verwijderen met lauw water door te deppen met een spons. Druk de naden éénmalig aan met een roller.

Ik ben apetrots dat ik in sta catalogus.

Roomblush heeft niet alleen maar behang, maar nog nog veel meer super leuke items, zoals textiel en kussens, dus neem gauw een kijkje op hun website!

Bedankt voor de leuke samenwerking, lieve dames van Roomblush!

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

