TROLLEY

IMG_5580

Al weken lang kijk ik jaloers naar de prachtige plaatjes op Instagram van de plantenbakken van bijvoorbeeld van ferm living of de prachtige plantenbak van de Karwei. Ik heb zelf meegedaan met een winactie, maar helaas niet gewonnen. In mijn hoofd zag ik de prachtige plantenbak al shinen tegen ons keukenblok.

Ik zag ook op Instagram bij Amber van Koetjes en Kaartjes ook een super leuk idee. Zij heeft een trolley van de Hema en daar heeft ze allemaal plantjes in gezet. Een super leuk en betaalbaar idee, die ik echt moest onthouden!

IMG_5578

IMG_5566

Met het idee in mijn achterhoofd geknoopt ging ik verder met de dagelijkse beslommeringen. Uiteraard had ik ineens een heel ander idee voor iets heel anders, jaja ik moet echt een flink hoofd hebben met al die goede ideeën, haha! Ik moest dus naar de kringloop voor mijn DIY, maar toen zag ik tot mijn grote verbazing een witte leuke trolley staan voor maar €2,50, ik was zo blij als een ei! Ik kocht meteen allemaal nieuwe witte potjes, de potjes koste €0,50 per stuk. Op Instagram stond die dag ook een super leuk tip van @missjette. Zij had bij de Jumbo hele leuke bananenplanten gekocht voor weinig. Dus ik ging met m’n hele hebben en houden naar de Jumbo, het was die dag bloedheet en mijn dochtertje sjouwde ik maar mee. Sorry Kiki Roos, later zou je mama begrijpen, hoop ik.

IMG_5572

IMG_5573

Nou…. eindelijk thuis, de trolley moest ik zelf nog in elkaar zetten, dit was nog een pakketje. Vol enthousiaste begon ik eraan. En het bleek echt een blunder, een grote miskoop. Ik miste een onderdeel en het leek niet op de trolley. En jawel, het bleek dus geen trolley te zijn, maar een poppenbedje (als je op de link klikt zie je het poppenbedje, je moet al het stof weg denken). Dat heb ik weer! Hoe? Waarom?

IMG_5575

IMG_5581

Wat ging ik hier nu mee doen? Ik kon er echt helemaal niets mee. Ik schaam me heel erg, maar ik ben de volgende dag terug gegaan naar de kringloop en ik vertelde mijn verhaal, ik kreeg mijn €2,50 terug. Toen ik die dag eerder bij de kringloop was zag ik een trolley staan die in elkaar gezet was ( stond langs mijn miskoop), dus ik sprintte de winkel door om te kijken of die er nog stond. En ja hoor, bofkont die ik ben, het stond er nog, voor ook €2,50. Nu denk je vast, waarom al die moeite als de trolley nu bij Hema in de actie is voor €7,50, haha. Nou ja, vertel mij wat

En kijk mijn trolley nu eens shinen. Hoe leuk staat dit?

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

