PIMP JE MAND

IMG_6117

Jaaa, het is weer tijd voor een diy. Ik heb al wat leuke dingen gemaakt met zelf gemaakt kwastjes en pompons, zie mijn blog Pompon muziekmobielen diy muurhanger. Dit keer wilde ik iets maken met kwastjes. Ik deed op inspiratie op Pinterest en ik zag super leuke strandtassen en manden die versierd zijn met pompons en kwastjes. Ja, dit is leuk! En wat ik altijd leuk vind is als een diy niet te veel geld kost. Garen heb ik genoeg is huis, het enigste wat ik nodig had was een leuke rieten mand.

IMG_6125

IMG_6112

IMG_6115
Je voelt het zeker al, natuurlijk ging ik weer naar de kringloop haha. Daar scoorde ik deze mand voor €2,50. Op de zolder even een bolletje garen zoeken, ik koos voor deze kleur. Aangezien ik nog niet wist waar ik de mand wilde neerzetten, moest het een kleur zijn die door het hele huis past.

IMG_6124

IMG_6119

De kwastjes maak je heel simpel. Je kunt op Google zo veel instructies vinden hoe je de kwastjes maakt. Echt geloof me iedereen kan kwastjes maken. Alleen er is een probleem, als ik begin met een diy ben ik gewoon niet meer te stoppen, het liefste ga ik dan door tot diep in nacht tot dat het klaar is. Echt zo irritant vind ik dat van mezelf, ik kan het gewoon niet verspreiden over enkele dagen. Ik wil gewoon meteen resultaat zien. Ik heb er twee avonden over deze diy gedaan, ik bereik er helemaal niets mee als ik tot diep in nacht door ga. Want om 6 uur heb ik een klein meisje die al wakker is en die heeft vast geen zin in een chagrijnige en slaperige moeder haha.

IMG_6128

IMG_6122

IMG_6120

Maar goed, ik kan er mee leven dat ik er twee avonden over gedaan heb haha. Ik vind het super leuk geworden. Ik twijfelde wel even of ik één of twee rijen kwastjes zou doen. Misschien is twee rijen te druk en één rij te saai. Wat vind jij?

Liefs,

Angelique

3 thoughts on “PIMP JE MAND

  1. Pingback: SPEELGOED MAND

Geef een reactie

