TUINSTOELEN

IMG_6649

Enkele weken geleden zat ik in de tuin en toen keek naar onze tuinstoelen. Nee, die paste niet onze tuin. Ze passen wel qua operavlakte haha qua sfeer passen ze echt niet in onze tuin. Ja, er moesten nieuwe tuinstoelen komen. De stoelen paste ook niet onder de tafel, echt zo irritant. Als ik dit idee zou opperen bij mijn man, wist wat mijn man zou zeggen. “deze tuinstoelen zijn prima” En daar heeft hij een punt in, want ze niet kapot maar ik vind ze gewoon niet meer mooi.

-Tuinstoel-Austin-Aluminium-Polywood-Latten-Fonteyn-751392-31

Dit waren onze oude tuinstoelen. Echt prima stoelen maar niet meer mijn smaak, ik kan er niets aan doen. Maar mijn smaak veranderd regelmatig.

IMG_6651

IMG_6650

Hoe kon ik dit verkopen bij mij man haha. Ik belde hem op en vertelde hem dat ik nieuwe tuinstoelen wilde maar dat ik bestaande stoelen eerst zou verkopen op Marktplaats. Daar kon hij natuurlijk niets opzeggen hihi. Ik wist een ding zeker, ik en Marktplaats zijn totaal geen goede match. Sommige mensen krijgen echt alles verkocht, nou ik niet. Ik weet ook echt niet wat ik verkeerd doe. Ook de stoelen gingen niet van harte, balen natuurlijk want ik keek zo uit naar de nieuwe tuinstoelen.

IMG_6653

IMG_6654

IMG_6659

Ik wist natuurlijk wat ik wilde, ik wilde simpele witte metalen stoelen met een armleuning. Deze had ik hier gezien. En niet geheel onbelangrijk, ze moesten onder de tafel passen. Ik wilde meer lucht in de tuin, we hebben niet een hele grote tuin, de oude stoelen maakte het zo druk en gaf de tuin een blokkendoos effect, snap je wat ik bedoel?

IMG_6666

IMG_6657

IMG_6672

Mijn mobiel ging, er was een stel wat de tuinstoelen graag wilden kopen, yeah! De tuinstoelen waren opgehaald en ik ging meteen naar de winkel om de tuinstoelen te kopen. En daarna meteen door naar het tuincentrum, natuurlijk meteen even wat nieuwe plantjes kopen, want de winterviolen waren helemaal uitgebloeid. De tuin moest nu perfect zijn.

IMG_6678

IMG_6660

IMG_6673

Ja, de tuin is perfect zo. Wat ik belangrijk vind is dat de tuin nu perfect match met ons interieur in huis. Omdat de stoelen niet lomp zijn, lijkt of er meer ruimte is in de tuin. De stoelen er zijn in meerdere kleuren, ik heb gekozen voor wit. Omdat wit tijdloos is en ik zeker weet dat ik ze volgend jaar nog mooi vind (hoop ik). Ik heb ook meteen kussentjes gekocht voor in de stoelen. Is toch wel zo lekker zacht voor je kontje.

Wat een verandering je al niet kan maken met andere tuinstoelen.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

