HOMETOUR

En toen kreeg ik het stokje door van Kelly, bekend op Instagram onder de naam Keeelly91. Furnlovers is bij Kelly wezen filmen voor een hometour en Kelly heeft het stokje doorgegeven aan mij. Fantastisch! En ik ken Kelly niet eens persoonlijk. Maar zo ontzettend lief en leuk dat iemand aan je denkt. Natuurlijk wilde ik dat stokje graag aannemen en Furnlovers was welkom bij me thuis.

Furnlovers is een platform op het gebied van interieur, wonen en lifestyle. Elke donderdag staat op hun Youtube kanaal een leuke Furnlovers Hometours online van influencers die bekend zijn via Instagram.

thumbnail_IMG_6749

Dit was de eerste keer dat iemand kwam filmen in ons huis en met mij gezellig komt kletsen op de camera, doodeng! Natuurlijk weer een hoop stress van te voren. Is alles netjes genoeg? Is alles schoon? Enz enz. Toen liep ik tegen het volgende aan. Op de foto’s kan je dingen aan de kantschuiven zodat het niet te zien is op de foto. Aangezien ik een dochtertje van ruim negen maanden heb, 2 honden en een kat, staan er dus een box en twee hondenmanden in de woonkamer. En toen dacht ik, ja dit is geen showroom. Dit is ons huis waar wij met heel veel liefde wonen. Ik laat alles gewoon staan precies waar het staat, dit is hoe wij leven, het moet een hometour worden in ons dagelijkse leven. Daar hoort een tuitbeker op de aanrecht ook bij en een (zie hometour).

Wat een leuke dames zijn Marielle en Suzanne.  Ik voelde me meteen op m’n gemak. We begonnen met het interview. Ik dacht even “deze video komt niet goed”, onze Labrador Ben is heel erg enthousiast en dan is het nog zacht uitgedrukt haha. Ik had hem even buiten in de tuin gedaan, daar was hij het totaal niet mee eens. Hij blafte de hele tijd, dus ik dacht “die hoor je dus de hele tijd blaffen op de video. Dus Ben maar weer naar binnen en wat deed ik met mijn lieve dochtertje Kiki Roos. Ik ben heel voorzichtig wat ik van haar op sociaalmedia post. Uiteindelijk koos ik er toch voor dat ze gezellig bij ons mocht komen zitten, want ze hoort er tenslotte ook gewoon bij.

thumbnail_IMG_6751

Ik had echt zo veel stress toen Marielle en Suzanne klaar waren met opnemen van de hometour. Ik was echt zo ontzettend bang ik zo stom op de film zou staan en dat ik zo stom zou klinken met m’n Brabants accent met westelijke klanken. Toen Marielle mij het filmpje doorstuurde was ik zo enthousiast en zo blij en opgelucht haha. Ja het is super leuk geworden en ik sta er helemaal niet stom op. Althans, dat vind ik zelf dan! Hihi! Het eindresultaat mag er wezen en ben erg trots als ik m’n huisje dan terug zie.

Klik hier om de hometour te bekijken.

Lieve Marielle en Suzanne heel erg bedankt voor deze super leuke ervaring.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

