HAARSPELDJE POMPOM

IMG_6920

Ik zit vol inspiratie met kwastjes en pompoms . Ik zie dat pompoms de laatste tijd wel echt een trend is. Je zit ze op tassen, manden en haaraccessoires. Ja, ik ben fan ervan.

Ik maak altijd de haarspeldjes voor mijn dochtertjes zelf. Ik koop klik klak speldjes, die kun je echt overal kopen. Ik versier de klik klap speldjes zelf. Ik vind dit super leuk om te  doen en zo kan ik allemaal zelf haarspeldjes maken wat bij haar garderobe past haha. Geloof me haar garderobe is veel groter als de mijne, vast herkenbaar?

IMG_6914

IMG_6924

IMG_6916

IMG_6919

Zo ging ik weer aan de slag om leuke haarspeldjes te maken. Ik dook weer de zolder op om mooie kleuren wol uit te zoeken. Ik maak hele kleine pompoms. Google even als je pompoms wilt maken, er staan genoeg instructies op. Ik weet niet of andere dat ook hebben, maar ik moet altijd mijn pompoms super veel bijknippen. Bijknippen? haha ja hoe je noem je het anders, afknippen is het ook niet. Maar goed ik knip me eigen altijd suf om de pompom mooi rond te hebben. De schaar staat dan altijd in mijn vingers gedrukt.

 

IMG_6922

IMG_6913

IMG_6918

Je plakt de pompom op het haarspeldjes en je bent klaar. Het is heel makkelijk en lekker snel klaar.

Liefs,

Angelique

 

 

 

\

Geef een reactie

