SPEELGOED MAND

IMG_7669

Jeetje mina wat een speelgoed heeft onze meid toch. En ik heb het idee hoe ouder onze dochter wordt hoe groter het speelgoed wordt. Toen ze nog een baby was had je wat rammelaars en wat ander klein speelgoed. En nu zijn het hele blokkendozen en ander groot speelgoed met prachtige geluidjes. Als ze aan het spelen is, mag het speelgoed door heel de woonkamer liggen. Geef ik helemaal niets om, maar als we weg gaan of ze ligt te slapen, dan moet het netjes opgeruimd worden. Vind ik toch wel prettig als het speelgoed opgeruimd is. Helaas is het speelgoed nu ook niet zo mooi dat het heel trendy in je interieur staat.

FullSizeRender

IMG_7671

Nee, ik moest iets verzinnen voor al dat speelgoed. En ik stouw alles in onze kelderkast, de loopwagen, babywalker enz haha. Als je iets wilt pakken in de kelderkast, nou succes haha. Er moest een mooi grote mand komen waar ik mooi al haar speelgoed in op kan bergen. En dan kwam ik deze mand tegen bij de Action, prijs €7,94, Je hebt ze in drie verschillende kleuren, wit, grijs en zwart. Ik koos voor wit.

FullSizeRender

IMG_7672

De mand is behoorlijk groot en JA wij (mijn man, Kiki Roos en ik) waren met de fiets. Mijn man stond al bij de kassa, toen ik met deze mand aangerend kwam haha. Eenmaal buiten zei m´n man: ik ga nooit meer met de fiets naar Action! Sorry, ik kom echt niet met één dingetje naar buiten. Herkenbaar?

thumbnail_FullSizeRender

IMG_7674

YES, al het speelgoed past erin! Maar deze mand kon wel wat extra kleur gebruiken. Ik maakte 4 pompoms en knoopte ze op de mand. Op pinterest had ik dit al meerdere keren voorbij zien komen. Ook heb ik laatst een mand met kwasten versierd, klik hier om te zien. Zo is de mand echt een Eyecatcher geworden! Je kan met pompoms zo veel leuke dingen pimpen.

Liefs,

Angelique

Geef een reactie

