LIGHTBOX

 

thumbnail_FullSizeRender (1)

Enkele weken geleden waren hier de dames van Cotton Ball Lights bij ons in huis. Klik hier om het leuke verslag te lezen over hun bezoek. Ze hadden toen ook de super gave lightboxen bij hun van Ledr. Eentje hadden ze boven de box gehangen van mijn dochtertje. Zonder te overdrijven, maar ik vond dit echt zo stoer staan. Door de lightbox werd het zo echt haar hoekje.

FullSizeRender[13]

thumbnail_FullSizeRender

Ledr is het kleine zusje van Cotton Ball Lights. Samen zorgen ze voor een extra aanvulling in jouw interieur. En ik kan je zeggen, ik vind het echt een super leuke aanvulling in je interieur. Je hebt verschillende maten lichtboxen, klein, middel, mediumgroot en groot. En voor kleur liefhebbers onder ons, de A4 en A6 lichtboxen zijn in het mint en pink verkrijgbaar.

FullSizeRender[2]

FullSizeRender[7]

Iedereen heeft vast wel een levensmotto of een favoriete zin. Als mijn collega’s dit nu lezen, weet ik meteen wat hun zeggen wat mijn favoriete zin in haha “Los laten”. Dat is echt een van mijn levensmotto’s. Je kunt je eigen verhaal op de lichtbox schrijven. Hoe leuk is het dus om je eigen favoriete zin, quote of levensmotto te laten shinen in je eigen huis.

FullSizeRender[4]

FullSizeRender[5]

Omdat het vandaag feest is mag ik een A3 lightbox ter waarde van € 49,95 weggeven. Wat moet je doen: Volg Ledr en lieks_home op Instagram. Laat onder de post een reactie achter en tag twee personen. Zondag 16 juli maak ik de winnaar bekend!

FullSizeRender

Nu vraag je misschien af waarom het vandaag feest is, nou, ik ben jarig :-).

Liefs,

Angelique

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met Ledr.

Geef een reactie

